BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
BIM
5/5 ok1020
Så blev det mens här igår =/ Så hoppar över till juni-tråden...
Bim idag så 8/5 inte stämde. Ingen mens, lite smått mensvärk men inget överliggande. Alla test negativa. Får väl se om det är mina hormoner som är kassa eller om mensen kommer när som.
Superspännande! Jag bor så långt ifrån ett apotek och jag är för snål för att handla på fysiska apotek, så för mig är det inte så jobbigt :P När har du BIM? Hur länge har ni försökt? Att inte känna någonting är minst lika vanligt som att känna ;) Så det behöver absolut inte vara negativt för att du inte känner någonting. Jag håller tummarna för dig!
Bim idag så 8/5 inte stämde. Ingen mens, lite smått mensvärk men inget överliggande. Alla test negativa. Får väl se om det är mina hormoner som är kassa eller om mensen kommer när som.
Så blev det mens här igår =/ Så hoppar över till juni-tråden...
BIM
5/5 ok1020
Hej tjejer! Hoppar in i tråden! ÄL+9 idag och Bim ny på lördag 18/5.
Har två missfall bakom mig och senaste var i mitten på Jan. Har haft onda bröst sedan ÄL+3 och senaste dagarna lite molande värk. Hur långsamt kan dagarna mot bim gå egentligen???
Bim imorgon, inga ömma bröst ännu som jag alltid får innan mens och rikliga flytningar..har haft lite ont i magen , får alltid det på mensdagen , inte innan. Man kan ju hoppas. Känns liiite lovande men åh man vågar ju inte säga för mycket ! För då kommer väl tanten...