• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Lunne

Så blev det mens här igår =/ Så hoppar över till juni-tråden...

• pixpoxy

Bim idag så 8/5 inte stämde. Ingen mens, lite smått mensvärk men inget överliggande. Alla test negativa. Får väl se om det är mina hormoner som är kassa eller om mensen kommer när som.

• Sobioor
    jhk1988 skrev 2019-05-13 10:22:52 följande:

Superspännande! Jag bor så långt ifrån ett apotek och jag är för snål för att handla på fysiska apotek, så för mig är det inte så jobbigt :P När har du BIM? Hur länge har ni försökt? Att inte känna någonting är minst lika vanligt som att känna ;) Så det behöver absolut inte vara negativt för att du inte känner någonting. Jag håller tummarna för dig!

Haha okej :) jag har BIM 22/5 så är bara på ÄL+7 idag. Kände på tappen & den är hård, stängd & hög. Hade creamy flytningar Ä+4 & +5 nu har de övergått till vattninga, känns nästan som om de blir fuktigt i trosan hela tiden även om de inte direkt rinner ut eller hur jag ska förklara xD.

Detta är aktivt försök nr 4 men har inte skyddat mig sedan dottern föddes i september före året.

Ja jag vet ju det igentligen men man inbillar ju sig lite att symptom är ett gott tecken haha. Att chansen skulle va större på nåt vis.

Hur är det för dig då, har du barn sedan tidigare? Vilket försök är ni på?
  • Sobioor
    pixpoxy skrev 2019-05-13 14:34:16 följande:

Bim idag så 8/5 inte stämde. Ingen mens, lite smått mensvärk men inget överliggande. Alla test negativa. Får väl se om det är mina hormoner som är kassa eller om mensen kommer när som.

Åh gud va spännande!!? Här går tiden alldeles för långsamt :/ förhoppningsvis så är du bara en låghormonare <3 håller tummarna att tant röd inte dyker upp!
  • Sobioor
    Lunne skrev 2019-05-13 13:26:37 följande:

Så blev det mens här igår =/ Så hoppar över till juni-tråden...

Åh nej :/ hoppas verkligen ni lyckas på nästa försök <3 håller tummarna för er, tappa inte hoppet kramar
  • Sobioor
    Ok1020 skrev 2019-04-08 06:15:48 följande:

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

Hur har det gått för dig TS? <3
  • Lunne
    Sobioor skrev 2019-05-13 14:52:03 följande:
    Åh nej :/ hoppas verkligen ni lyckas på nästa försök <3 håller tummarna för er, tappa inte hoppet kramar
    Tack <3 
  • jhk1988
    Sobioor skrev 2019-05-13 14:49:07 följande:
    Haha okej :) jag har BIM 22/5 så är bara på ÄL+7 idag. Kände på tappen & den är hård, stängd & hög. Hade creamy flytningar Ä+4 & +5 nu har de övergått till vattninga, känns nästan som om de blir fuktigt i trosan hela tiden även om de inte direkt rinner ut eller hur jag ska förklara xD.

Detta är aktivt försök nr 4 men har inte skyddat mig sedan dottern föddes i september före året.

Ja jag vet ju det igentligen men man inbillar ju sig lite att symptom är ett gott tecken haha. Att chansen skulle va större på nåt vis.

Hur är det för dig då, har du barn sedan tidigare? Vilket försök är ni på?
    Spännande! Då kan du snart börja testa om du är en liten testoman som en annan är :P Men vattniga flytningar är ju ett bra tecken =) Är extremt dålig på hur tappen ska kännas... Kul med syskonförsök! Hoppas att ni lyckats denna månad! <3 

Jo, man gör ju lätt det men det är som sagt inte ett måste att ha massa tecken på graviditet =) 

Jag har tre barn sedan tidigare, så detta blir i sådana fall fjärde och sista barnet. Vi försöker inte aktivt utan blir det så blir det. Har varit oskyddad sedan sonen föddes i juli förra året. 
  • CaRH

Hej tjejer! Hoppar in i tråden! ÄL+9 idag och Bim ny på lördag 18/5.

Har två missfall bakom mig och senaste var i mitten på Jan. Har haft onda bröst sedan ÄL+3 och senaste dagarna lite molande värk. Hur långsamt kan dagarna mot bim gå egentligen???

• Tjoppa12

Bim imorgon, inga ömma bröst ännu som jag alltid får innan mens och rikliga flytningar..har haft lite ont i magen , får alltid det på mensdagen , inte innan. Man kan ju hoppas. Känns liiite lovande men åh man vågar ju inte säga för mycket ! För då kommer väl tanten...

Svar på tråden BIM maj