BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Jag hade Mens 21-26 april. Är de inte konstigt att ÄL är idag då? Liksom lite sent på de? :p slutade med p-pillerna den 20april.
Men wow va spännande, du måste ju hålla oss uppdaterade :D . Jag hade aldrig kunnat vänta utan hade åkt till apoteket direkt haha! Räknar dagarna tills jag kan testa, men det är en bit kvar för min del & känner i princip ingenting så jag antar att det inte blir nåt denna månad :/
Dagens graf :-O
Blir spännande och se vad testet kommer visa. Har de senaste dagarna haft stickningar i äggstockarna och som mens värk i tjejmagen. Hoppas på ett plus?? Vad har ni haft för symtom innan ni plussat? *nyfiken*
Blir spännande och se vad testet kommer visa. Har de senaste dagarna haft stickningar i äggstockarna och som mens värk i tjejmagen. Hoppas på ett plus?? Vad har ni haft för symtom innan ni plussat? *nyfiken*
Jag är inte så jätte insatt i detta med att tempa, men jag antar att det verkar lovande för ev graviditet? Vill du förklara för en som inte har använt sig utav den där metoden hur det fungerar? xD
kan jag tex tempa mig och se om jag har högre än normalt nu och det om de visar förhöjt kan bero på att jag är gravid?