BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Hoppar in här i tråden! Hade bim den 10/5 och plussade igår 12/5 efter 4 försök så himla glad! Hoppas det går hela vägen nu

Hoppar in här i tråden! Hade bim den 10/5 och plussade igår 12/5 efter 4 försök så himla glad! Hoppas det går hela vägen nu
Tack så mycket tjoppa12! Nej inte en enda mår som vanligt därför man blir lite nojjig! Trodde verkligen inte jag skulle plussa denna månaden då vi barahaft sex 3 gånger under min fertila period och tidigare månader kanske 10 ;)
Spännande! Då kan du snart börja testa om du är en liten testoman som en annan är :P Men vattniga flytningar är ju ett bra tecken =) Är extremt dålig på hur tappen ska kännas... Kul med syskonförsök! Hoppas att ni lyckats denna månad! <3
Jo, man gör ju lätt det men det är som sagt inte ett måste att ha massa tecken på graviditet =)
Jag har tre barn sedan tidigare, så detta blir i sådana fall fjärde och sista barnet. Vi försöker inte aktivt utan blir det så blir det. Har varit oskyddad sedan sonen föddes i juli förra året.
Spännande! Då kan du snart börja testa om du är en liten testoman som en annan är :P Men vattniga flytningar är ju ett bra tecken =) Är extremt dålig på hur tappen ska kännas... Kul med syskonförsök! Hoppas att ni lyckats denna månad! <3
Jo, man gör ju lätt det men det är som sagt inte ett måste att ha massa tecken på graviditet =)
Jag har tre barn sedan tidigare, så detta blir i sådana fall fjärde och sista barnet. Vi försöker inte aktivt utan blir det så blir det. Har varit oskyddad sedan sonen föddes i juli förra året.
Tack så mycket tjoppa12! Nej inte en enda mår som vanligt därför man blir lite nojjig! Trodde verkligen inte jag skulle plussa denna månaden då vi barahaft sex 3 gånger under min fertila period och tidigare månader kanske 10 ;)
Ok väldigt lika ändå, detta blir mitt fjärde barn (när det väl tar sig). Gissar att du är född samma år som mig också ;) (-88). Mina är födda 2010, 2017 & 2018 en pojke och två flickor =)
Ja jag är testoman deluxe haha, önskar jag hade råd att testa varje dag höhö. När kan/tänker du börja testa?

Kuuuul att vi båda har lika många barn OCH är lika gamla!! Jajemen, bästa årgången vettu! ;) Ta inte illa upp alla ni som inte är födda 1988, kärlek! <3 Mina är födda 2010, 2012 och 2018. Triss i killar!
Jag har redan börjat testa mig, oooops! Fast nu har jag inga tester kvar här hemma så väntar på leverans från Apohem. Beställde i fredags men ännu har jag inte fått något mail om att det blivit levererat...
Översta har jag mörkat ner lite. Den andra bilden är ?normal?.