• Ok1020

BIM maj

Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

BIM

5/5 ok1020

• Svar på tråden BIM maj
  • Enniie
    Mammaanonym2barn skrev 2019-05-14 17:04:34 följande:

Ja då var jag på bim + 2 enligt app :)

Riktigt jäkla tokpositivt. Grattis!
  • Frostälva
    Mammaanonym2barn skrev 2019-05-14 17:04:34 följande:
    Ja då var jag på bim + 2 enligt app :)
    Grattis :)
    Tonight is the night when we travel into the heart of the unknown....
  • Nicciz

Detta måste väl ändå vara positivt? I så fall är ägglossningen lite sen och jag får flytta fram BIM till 1/6. Hade sex i förrigår, igår och planerar mysa ikväll och imorgon. Kan jag göra något mer för att maximera chansen?

• LittleAngelbeat

[quote=79625283][quote-nick]Mela88 skrev 2019-05-14 15:40:05 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack så jättemycket :D

• Babycakes79
    Nicciz skrev 2019-05-14 17:50:35 följande:

Detta måste väl ändå vara positivt? I så fall är ägglossningen lite sen och jag får flytta fram BIM till 1/6. Hade sex i förrigår, igår och planerar mysa ikväll och imorgon. Kan jag göra något mer för att maximera chansen?

Precis som mig. Hoppa över till junitråden. Har fast glad gubbe idag, efter tre dagars blinkande. Har inte riktigt koll på sextillfällena men vi har haft en del sex, hade det i lördags, igår, kommer ha idag och imorgon. Bara att hålla tummarna nu.
  • BabyEA

Gravtest. Asså det måste va fel på dessa. Haha jag hade ägglossning den 12maj vi hade sex 8e och 12 maj. Den som e blank är ett oanvänt test bara för att se skillnaden. Sen har jag mörkat ner en bild. Jag ser ett streck. Ser ni?
  • Dimman
    BabyEA skrev 2019-05-14 18:25:04 följande:

Gravtest. Asså det måste va fel på dessa. Haha jag hade ägglossning den 12maj vi hade sex 8e och 12 maj. Den som e blank är ett oanvänt test bara för att se skillnaden. Sen har jag mörkat ner en bild. Jag ser ett streck. Ser ni?
    Det är tyvärr inte möjligt att få plus redan 2 dagar efter ägglossning. Det HCG:et som eventuellt börjat produceras om ägget eventuellt blivit befruktat är så små att de ännu inte ger utslag på tester. Vissa tester kan ge så kallade "spökstreck", kanske är det ett sådant du fått?
  • BabyEA
    Dimman skrev 2019-05-14 19:03:38 följande:

Det är tyvärr inte möjligt att få plus redan 2 dagar efter ägglossning. Det HCG:et som eventuellt börjat produceras om ägget eventuellt blivit befruktat är så små att de ännu inte ger utslag på tester. Vissa tester kan ge så kallade "spökstreck", kanske är det ett sådant du fått?

Ja du har nog rätt :p
  • Tjoppa12

Alltså... Helt seriöst, jag sitter här på toa med en behållare med mitt kiss hahah...har inte kissat sen typ halv fyra. Vågar inte stoppa ner stickan??

• zebrans

[quote=79625807][quote-nick]Tjoppa12 skrev 2019-05-14 20:05:11 följande:[/quote-nick]Alltså... Helt seriöst, jag sitter här på toa med en behållare med mitt kiss hahah...har inte kissat sen typ halv fyra. Vågar inte stoppa ner stickan??[/

Heja heja!!

Svar på tråden BIM maj