BIM maj
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.
BIM
5/5 ok1020
Ja då var jag på bim + 2 enligt app :)
Detta måste väl ändå vara positivt? I så fall är ägglossningen lite sen och jag får flytta fram BIM till 1/6. Hade sex i förrigår, igår och planerar mysa ikväll och imorgon. Kan jag göra något mer för att maximera chansen?

[quote=79625283][quote-nick]Mela88 skrev 2019-05-14 15:40:05 följande:[/quote-nick][/quote]
Tack så jättemycket :D
Detta måste väl ändå vara positivt? I så fall är ägglossningen lite sen och jag får flytta fram BIM till 1/6. Hade sex i förrigår, igår och planerar mysa ikväll och imorgon. Kan jag göra något mer för att maximera chansen?

Det är tyvärr inte möjligt att få plus redan 2 dagar efter ägglossning. Det HCG:et som eventuellt börjat produceras om ägget eventuellt blivit befruktat är så små att de ännu inte ger utslag på tester. Vissa tester kan ge så kallade "spökstreck", kanske är det ett sådant du fått?
Alltså... Helt seriöst, jag sitter här på toa med en behållare med mitt kiss hahah...har inte kissat sen typ halv fyra. Vågar inte stoppa ner stickan??
[quote=79625807][quote-nick]Tjoppa12 skrev 2019-05-14 20:05:11 följande:[/quote-nick]Alltså... Helt seriöst, jag sitter här på toa med en behållare med mitt kiss hahah...har inte kissat sen typ halv fyra. Vågar inte stoppa ner stickan??[/
Heja heja!!