Anonym (Målsättning) skrev 2019-04-15 10:55:17 följande:
Lite frågor.
Om du har en manlig släkting som lagt på sig lite, har du sagt "nu har du allt blivit rund"?
Har nån manlig släkting sagt så till dig? Hur kändes det? Eller hur tror du att det skulle kännas om det hände?
Har du kommenterat eller anmärkt på din sons kropp, detaljnivå?
Har du kommenterat eller anmärkt på din brors kropp, detaljnivå?
Om du träffat en kille, det är inte uttalat än att ni dejtar, ni håller på att lära känna varann, har du kommenterat hans kropp då, negativt?
Hur skulle du känna det om en kille du försöker lära känna kommenterar din kropp, negativt?
jag bryr mig inte en sekund vad folk har för åsikter om min kropp och om de ger kommentarer. är de direkt elaka (tex. kallar mig fetknopp) så säger jag ifrån och skäller ut dem..
För övrigt så frågar jag (det har hänt) typ. jaha, och vad vill du att jag ska göra med den informationen? tror du inte jag har en spegel? jag vet hur jag ser ut och har det bra så här. tack.
Folk har alltid haft åsikter, alltid, om allt och alla.
Sluta bry dig, lev ditt liv och kapa energitjuvar från tillvaron.
Tack och hej bara. Varför umgås du med personer som är taskiga?
Angående kvinnors uppfattning om min kropp så är jag troligen i sämre form än någonsin, har inte vägt mig men det är troligen rekord. Tycker inte själv jag är så värst snygg..
Å andra sidan har jag aldrig varit ihop med en kvinna som älskar mig mer än min nuvarande. Hon älskar allt med mig, inklusive min kropp.
Chilla!