• Anonym (stanilo)

Gillar tabu

Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

• Svar på tråden Gillar tabu
  • träden_1337
    Anonym (Kvinna27) skrev 2019-06-27 22:50:23 följande:

Skulle älska att bli ordentligt dominerad. Tänder även på vuxenamning, fisting, bunden med flera män.

hur många män snackar vi
  • träden_1337
    Mama92 skrev 2019-06-28 20:42:39 följande:

Finns en massa. Men mest är jag sugen på bdsm, gb.

Märkt att en hel del män tänder tex på amning som dom anser vara väldigt tabu och dom nästan skäms över att dom tänder på de istället för att äcklas av de.

Ja men samma här
  • Anonym (Henry)

Ja! Jag skulle hemskt gärna vilja vara med min 60+ år gamla svärmor. Eller systrarna till min tjej. Har någon erfarenhet från att få till det med svärmor, hur gick ni till väga?

• Anonym (Henry)

Alltid velat gå ner på riktigt svettig kvinna! Det ska vara alldeles halt mellan skinkorna. tex direkt efter träning, eller i bastu. 

helst har du inte tvättat underlivet på några dagar, alldeles svettig sätta dig på mitt ansikte och fontäna samtidigt som du gnider dig mot ansiktet. 

Eller vara ditt toapapper en heldag och eller utekväll. slicka dig ren efter varje gång du kissat. 

går verkligen igång på dofter och smaker! och i det läget bli något dominerad. Slicka analen på en svettig kvinna  skulle vara som en dröm. 

Någon annan som delar min fantasi?

• Tobben

Idag är det populärt att skylla snuskiga fantasier på att man är porrskadad och att det är porrindustrins fel att det finns så mycket märkliga fetisher och kinks.
    Men för min del har jag sedan barnsben haft snuskig fantasi och på något vis dragits till personer som hjälpt mig till utlevnad.
    Jag skyller inte på porr för att vissa saker är sköna :)

• Meddelande borttaget
  • Jabbahutt

Älskar rollspel med förbjudna roller såsom mamma son eller lärarinna och ung elev

• Anonym (Lilla jag)

Drömmer om hett sex med min bästa kompis pappa. Han är 50 plus med liten mage. Gammal hockeyspelare  så ändå fin i kroppen, putröv och rätt muskulös.
    En riktig DILF.
    Jag är 22

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Gillar tabu