• Anonym (stanilo)

Gillar tabu

Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.

• Svar på tråden Gillar tabu
  • Anonym (Stepdad)
    Anonym (Lilla jag) skrev 2026-03-08 00:05:33 följande:

Drömmer om hett sex med min bästa kompis pappa. Han är 50 plus med liten mage. Gammal hockeyspelare  så ändå fin i kroppen, putröv och rätt muskulös.
    En riktig DILF.
    Jag är 22

Jag är drygt 50 och var tillsammans med en kvinna för 25 år sedan som  har en dotter, nu i 30 årsåldern, som jag har haft kontakt med från och till efter att vår relation var över.
    Till en början var det väldigt sporadiskt ( i samband med födelsedagar och högtider) och mycket i form av en fadersgestalt.
    Med tiden har det utvecklats till något annat som inte är så familjärt utan några explicita detaljer.
    Vi träffas regelbundet men har av naturliga skäl inte så mycket lust att "komma ut" vad gäller vår relation. 
    Oavsett hur mycket "fel" vi gör så kan vi helt enkelt inte avsluta detta utan det är något som vi bägge vill fortsätta med,  i hemlighet,  givetvis. 
  • Anonym (FWB)

Något som gör mig extra kåt är sex med andras kvinnor. Men enbart om hennes man också tänder på att hon har det.

Vill kunna prata med honom om det. Vill att han är delaktig i att hon ser bra ut när hon går hemifrån. Och att båda, men framför allt kvinnan vi göra om det. Gärna som en ?friends with benefits? relation  

mvh FWB

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Rosalie)

Jag tänder på tanken av att kidnappa mitt ex, binda honom vid en stol och sätta på en annan man framför honom på ett olämpligt och förnedrande sätt... Tyst

• Anonym (Fr)
    Miss Sunny skrev 2026-03-11 21:03:23 följande:
    AMEN
    Ja de är fabulösa de yngre männen för oss 65+
  • malmograbb8

Min tabu är nog att aggressivt och brutalt med min fysiska och kraft våldsamt utföra diverse sexuella handlingar med en eller flera personer som är på cnc 

• Anonym (Görhan)

Gränsen mellan kink och tabu är väl lite flytande, och flyttar sig med tiden. 

Jag binder min fru ibland, gillar att smiska henne bak och fram, nypa i hennes stjärt, rygg, bröst, venusberg. Ögonbindel på henne eller mig. Drömmer om att se henne bli tagen av en annan man. Sexchattar ofta med andra, mest män, om att vi tar varandras fruar, och även är med varandra. Fantiserar och ser gärna porrfilm om ung man med mogen kvinna, typ styvmamma. Det gör mig... styv...

• Jabbahutt
    Anonym (Görhan) skrev 2026-03-15 07:26:56 följande:

Gränsen mellan kink och tabu är väl lite flytande, och flyttar sig med tiden. 

Jag binder min fru ibland, gillar att smiska henne bak och fram, nypa i hennes stjärt, rygg, bröst, venusberg. Ögonbindel på henne eller mig. Drömmer om att se henne bli tagen av en annan man. Sexchattar ofta med andra, mest män, om att vi tar varandras fruar, och även är med varandra. Fantiserar och ser gärna porrfilm om ung man med mogen kvinna, typ styvmamma. Det gör mig... styv...

Synd man inte kan skriva provat, likasinnad här;)
Svar på tråden Gillar tabu