Gillar tabu
Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.
Finns det någon mer som tänder på det förbjudna, nu menar jag inte pedofili för det är det värsta som finns, men annat lite mer som är udda.
Drömmer om hett sex med min bästa kompis pappa. Han är 50 plus med liten mage. Gammal hockeyspelare så ändå fin i kroppen, putröv och rätt muskulös.
En riktig DILF.
Jag är 22
Något som gör mig extra kåt är sex med andras kvinnor. Men enbart om hennes man också tänder på att hon har det.
Vill kunna prata med honom om det. Vill att han är delaktig i att hon ser bra ut när hon går hemifrån. Och att båda, men framför allt kvinnan vi göra om det. Gärna som en ?friends with benefits? relation
mvh FWB
Jag tänder på tanken av att kidnappa mitt ex, binda honom vid en stol och sätta på en annan man framför honom på ett olämpligt och förnedrande sätt... 
Mogen kvinna yngre man
Mogen kvinna yngre man
Min tabu är nog att aggressivt och brutalt med min fysiska och kraft våldsamt utföra diverse sexuella handlingar med en eller flera personer som är på cnc
Gränsen mellan kink och tabu är väl lite flytande, och flyttar sig med tiden.
Jag binder min fru ibland, gillar att smiska henne bak och fram, nypa i hennes stjärt, rygg, bröst, venusberg. Ögonbindel på henne eller mig. Drömmer om att se henne bli tagen av en annan man. Sexchattar ofta med andra, mest män, om att vi tar varandras fruar, och även är med varandra. Fantiserar och ser gärna porrfilm om ung man med mogen kvinna, typ styvmamma. Det gör mig... styv...
Gränsen mellan kink och tabu är väl lite flytande, och flyttar sig med tiden.
Jag binder min fru ibland, gillar att smiska henne bak och fram, nypa i hennes stjärt, rygg, bröst, venusberg. Ögonbindel på henne eller mig. Drömmer om att se henne bli tagen av en annan man. Sexchattar ofta med andra, mest män, om att vi tar varandras fruar, och även är med varandra. Fantiserar och ser gärna porrfilm om ung man med mogen kvinna, typ styvmamma. Det gör mig... styv...