BIM Juni
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)
Jag! :) har en son på 14 månader!
Varken jag eller mannen nöjde oss med det förra strecket, så vi åkte och köpte ett digitalt.. och nu har vi båda gråtit, skrattat och high-fiveat!! Det känns så sjukt overkligt! Överlyckliga!
Och någon frågade om symptom, kag har väl egentligen bara haft lite ?mensvärk? och under en period sjukt ont i huvudet.. inga direkt ömma bröst eller något.. men nu lär jag ju inbilla mig att jag mår illa hela tiden! Hahah!

Grattis till er som plussade! Spännande! Håller tummarna för er! <3
Och här är jag med bim imorgon, alldeles för nervös, tittar på Grey?s anatomy, äter rån och dricker orangejuice :))
Grattis till er som plussade! Spännande! Håller tummarna för er! <3
Och här är jag med bim imorgon, alldeles för nervös, tittar på Grey?s anatomy, äter rån och dricker orangejuice :))
Hej!
Är på BIM-5 idag och känt lite mensvärk, även känt mensvärk några dagar innan idag så känns som att mensen kommer komma denna månad också... Fyfan! Mår så dåligt av att vänta på BIM alltså...
kan ju mycket väl vara växtvärk eller annat men det känns så hopplöst att hoppas om det visar sig vara negativt, kommer må så dåligt av ett negativt test eller mens :(
Någon som har några peppande ord?
Hej!
Är på BIM-5 idag och känt lite mensvärk, även känt mensvärk några dagar innan idag så känns som att mensen kommer komma denna månad också... Fyfan! Mår så dåligt av att vänta på BIM alltså...
kan ju mycket väl vara växtvärk eller annat men det känns så hopplöst att hoppas om det visar sig vara negativt, kommer må så dåligt av ett negativt test eller mens :(
Någon som har några peppande ord?
Hur många här planerar syskon, kanske mer än 3-5?
Tempen droppade till normal temp idag, haft rosa bruna flytningar i 3 dagar men fortfarande ingen mens. Heller igen mensvärk. Antingen så kommer den från ingenstans under dagen eller så börjar jag tro att jag har fått problem... :o
Testade nu i morse. Inte gravid och på ett vanligt test helt blankt. Nu väntar jag mensen !!
Hur går det för dig?
Ska du testa imorgon? Eller ska du hålla dig?