BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Hej och tack för alla grattis! Håll nu tummarna att den lille vill stanna. Fick ju gravid på digitalt igår eftermiddag, men började sedan blöda lite på kvällen. Då mest brunt men idag mer rött. Än så länge inte alls som mens utan mest när jag torkar mig och lite i trosskydd. Men nu är jag jätterolig! Har inte haft blödning vid någon av mina tidigare graviditeter.
Hej!
Är på BIM-4 idag och tänkte att jag kunde ta ett test. Är jag knäpp som tycker mig se NÅGOT? Kanske har jag fått mitt första spökstreck?
Vet att det enda jag kan göra är att vänta. Är det någon idé att testa imorgon, eller är det bättre att jag väntar till i övermorgon?
Vet inte hur upplösningen blir om man laddar upp en bild här, blir den sämre så syns förmodligen inget alls. Men zoomar jag ser jag i allafall en skugga :o (eller knappt ens det)
Ingen mens inget plus, bim+1
tror kanske munk pepparn rubbade till det! :o
Trodde det skulle va något bra jag :D
Har ju en relativt regelbunden cykel 27-30 dagar men tänkte att jag hade läst solskenshistorier om det, försökt 1år och två månader nu...
[quote=79727154][quote-nick]Mandistoss skrev 2019-07-01 09:42:21 följande:[/quote-nick]Jag tycker mig också se en antydan! Har du många test hemma så kan du ju prova imorgon igen (på morgonurin), har du bara ett till eller måste köpa fler så hade jag nog väntat ytterligare en dag.
GRATTIS TILL ALLA SOM PLUSSAR! Så många sista tiden! :D
Har läst och följt med spänning. Har haft oregelbundna cyklar så varit osäker på om BIM ens blir i juli.... Men testade munkpeppar denna månad och fick tidigare och stark äl! Lägger till mig i listan. Är på Äl+6 idag, inga symtom. 5:e försöket. Syskonförsök :)
BIM lista
1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5
2/7 Moizen
3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea
4/7 Nicciz, Smlan
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH
11/7 Förstabarnet123
13/7 KronisktFörvirrad
14/7 Majja92, Saga92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina
Hej!
Är på BIM-4 idag och tänkte att jag kunde ta ett test. Är jag knäpp som tycker mig se NÅGOT? Kanske har jag fått mitt första spökstreck?
Vet att det enda jag kan göra är att vänta. Är det någon idé att testa imorgon, eller är det bättre att jag väntar till i övermorgon?
Vet inte hur upplösningen blir om man laddar upp en bild här, blir den sämre så syns förmodligen inget alls. Men zoomar jag ser jag i allafall en skugga :o (eller knappt ens det)
Grattis alla som plussat hitills:)
Jag har Bim 3/7, känner inget förutom ömma bröst till och från och små svaga hugg i tjejmagen ibland. Inhen molvärk som jag nästan alltid har en vecka innan mens. Försöker att inte känna efter och tänka föemycket, eller att gå in och läsa här hela tiden;) Men det går ju inte låta bli något av det:) Hoppas verkligen på ett plus men har hela tiden känslan av att det aldrig kommer hända mig.
Lägger till mig i BIM listan. :)
BIM lista
1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5
2/7 Moizen
3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea
4/7 Nicciz, Smlan
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH
11/7 Förstabarnet123
13/7 KronisktFörvirrad
14/7 Majja92, Saga92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina
Plussade nyligen och är nyss fyllda 40. Tog sig på fjärde försöket. Kände mig också stressad innan med tanke på allt man läste men det var inga problem. Tog lite längre tid än med mina andra två som tog sig på första försöket men det beror nog på att det är tillsammans med en annan man.
Lycka till, det kommer gå bra!
Är det flera här inne som får ömma svällda bröst från någon dag efter ÄL fram till mens? Jag har det nu, så det är svårt att tro att det faktiskt tagit sig denna gång. Fått för mig att de borde kännas annorlunda den gången man blir gravid? Så gärna som man vill ha något tecken ;)
Nån månad har de inte svullnat upp men då har jag inte haft Äl-symtom och misstänker de gångerna att Äl uteblivit. Försöker att lära känna min kropp å tyda dess symptom. För 10 år sedan med en annan man blev kroppen så stressad av Äl-test så menscykeln till och med förändrades och blev regelbunden, fastän den brukar va allt från 24-30 dagar. Lusten blev forcerad å allt fokus låg på verkstad, så denna gång blir det bara mys när lusten faller på och kanske vi missar att pricka in, men då får de va så, blev nästan "knäpp" sist! :D
I augusti har det gått 1år, så om det inte tagit sig tills dess tänker vi söka hjälp!