BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Har 5 kvar, så jag testar imorn. Och i övermorgon. Och förmodligen dagen efter det. Haha
Mensen kom idag. Nya tag denna ägglossning och hoppas att det tar sig denna gång, fjärde gången gillt. BIM 30/7.
Gav positivt på ägglossningstest igår och är nu bim-2. Gravtest idag visade negativt men ska ta ett nytt på morgonen imorgon. Hoppas denna gången de blir ett +
BIM lista
1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5
3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea
4/7 Nicciz, Smlan
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH
11/7 Förstabarnet123
13/7 KronisktFörvirrad
14/7 Majja92, Saga92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina
30/7 Moizen
BIM 3/7
Tionde försöket, första barnet... Börjar bli lite småstressad men försöker ta det som det kommer. Har haft lite ilningar i ljumskarna men det kan lika gärna vara träningsvärk från löpturen förra veckan hehe. Hade sex och då kom lite bruna flytningar efter (brukar ALDRIG hända), det var äl+10. Annars inga symptom alls.
Håller tummarna!
Jag är på ÄL+9 idag, och igår upptäckte jag en tunn röd-rosa mellanblödning, lite mindre än en enkrona i storlek i trosskyddet, kom inge mer sen. Imorse när jag gjort morgontoan var det en ljusbrun flytning (nästan som fertila till konsistensen) på pappret efter att jag torkade mig (inget i trosan). Håller så klart tummarna för att det kan ha varit en nidis! Känns för tidigt för att vara mens, och den brukar inte ha uppehåll så här, utan bara öka när det väl har börjat.
Någon som har erfarenhet av implantationsblödning?
Tänkte kanske testa i morgon bitti, eller hålla mig till onsdag, om jag inte börjar blöda igen tills dess.
Håller tummarna!
Jag är på ÄL+9 idag, och igår upptäckte jag en tunn röd-rosa mellanblödning, lite mindre än en enkrona i storlek i trosskyddet, kom inge mer sen. Imorse när jag gjort morgontoan var det en ljusbrun flytning (nästan som fertila till konsistensen) på pappret efter att jag torkade mig (inget i trosan). Håller så klart tummarna för att det kan ha varit en nidis! Känns för tidigt för att vara mens, och den brukar inte ha uppehåll så här, utan bara öka när det väl har börjat.
Någon som har erfarenhet av implantationsblödning?
Tänkte kanske testa i morgon bitti, eller hålla mig till onsdag, om jag inte börjar blöda igen tills dess.
Efter lite velande bestämde jag mig för att beställa hem äl-test, jag har aldrig använt dem tidigare då jag märker av min äl rätt tydligt men jag tänkte att det kan vara roligt plus att det stillar mitt behov av att få testa haha!
Idag fick jag dem i brevlådan, i rätt tid, är på cd11 och min äl brukar ske allt från dag 13 till 17 så det ska bli spännande att se vad detta visar :)
[quote=79728231][quote-nick]glitterhitta skrev 2019-07-01 17:04:29 följande:[/quote-nick]Efter lite velande bestämde jag mig för att beställa hem äl-test, jag har aldrig använt dem tidigare då jag märker av min äl rätt tydligt men jag tänkte att det kan vara roligt plus att det stillar mitt behov av att få testa haha!
Idag fick jag dem i brevlådan, i rätt tid, är på cd11 och min äl brukar ske allt från dag 13 till 17 så det ska bli spännande att se vad detta visar :)[/
Spännande! Hör av dig hur det gick.
Själv har jag testat med Clearblue men har visat på låg fertilitet och ingen ägglossning denna cykeln. Vi får se, jag älskar tester men har lugnat mig lite då det lätt blir dyrt!
Mensen kom idag. Nya tag denna ägglossning och hoppas att det tar sig denna gång, fjärde gången gillt. BIM 30/7.