• Nicciz

BIM juli 2019

Startar en tråd för juli. All lycka

BIM lista

4/7

• Svar på tråden BIM juli 2019
  • Moizen
    Freya18 skrev 2019-07-01 19:24:34 följande:

Vad tråkigt.. :( Jag fick också mera blödningar idag, dock bara på förmiddagen och en mensvärksliknande känsla som har hållt i sig hela dagen. Och en del PMS. Jag är helt säker på att mensen startar imorgon eller onsdag.

Men nya tag för oss nästa ÄL! Min är kring 19:e om mensen startar igång snart. BIM 1/8.

Alltid lika tråkigt. Min ÄL är kring den 16:e. Ska faktiskt testa rosenrot denna månad. Jag håller tummarna för oss denna gång. Vår tid kommer!
  • Freya18

BIM lista

1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5

3/7 Längtar, Soltroll

4/7 Nicciz

5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby

6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ

7/7 Lustablong, sara11, tillyra

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH

11/7 Förstabarnet123

13/7 KronisktFörvirrad

14/7 Majja92, Saga92

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest

17/7 myrkrypet, SaSeLa

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta

21/7 Cachy

24/7 Mathilda999

29/7 Isafina

30/7 Moizen

Gravid:

Anonym (Bim 1 juli), Smlan, hallonsaft24, Theresesvea.

• Freya18

Uppdaterade BIM listan. La till dom längst ner som är gravida. :)

Tog bort mig själv, mensen är på ingång tyvärr. BIM i augusti nästa gång.

• Freya18
    pixpoxy skrev 2019-07-02 02:55:21 följande:

Har jag försvunnit från listan -.-

Jag tog senaste listan och uppdaterade. Du kan kopiera listan och lägga till dig.
  • Pepsin

Lägger till mig med BIM imorgon 3/7

Freya18 skrev 2019-07-01 23:03:53 följande:

BIM lista

1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5

3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin

4/7 Nicciz

5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby

6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ

7/7 Lustablong, sara11, tillyra

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH

11/7 Förstabarnet123

13/7 KronisktFörvirrad

14/7 Majja92, Saga92

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest

17/7 myrkrypet, SaSeLa

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta

21/7 Cachy

24/7 Mathilda999

29/7 Isafina

30/7 Moizen

Gravid:

Anonym (Bim 1 juli), Smlan, hallonsaft24, Theresesvea.

• glitterhitta
    Lustablong skrev 2019-07-01 17:33:13 följande:

[quote=79728231][quote-nick]glitterhitta skrev 2019-07-01 17:04:29 följande:[/quote-nick]Efter lite velande bestämde jag mig för att beställa hem äl-test, jag har aldrig använt dem tidigare då jag märker av min äl rätt tydligt men jag tänkte att det kan vara roligt plus att det stillar mitt behov av att få testa haha!

Idag fick jag dem i brevlådan, i rätt tid, är på cd11 och min äl brukar ske allt från dag 13 till 17 så det ska bli spännande att se vad detta visar :)[/

Spännande! Hör av dig hur det gick.

Själv har jag testat med Clearblue men har visat på låg fertilitet och ingen ägglossning denna cykeln. Vi får se, jag älskar tester men har lugnat mig lite då det lätt blir dyrt!

Ja jag vet inte hur mycket pengar jag kastat iväg på graviditetstester, jag testar även när det inte funnits en möjlighet till att jag skulle kunna vara gravid. Just därför ville jag pröva på äl-test så jag kan få ur det ur systemet lite, eller försöka iaf!

• Anonym (Testa nu?)

Jag är på ÄL +11 idag och vet inte när jag ska testa. Mensen är beräknad att komma på äl+16 (söndag) och jag vill egentligen testa först då.

Men på lördag ska jag på en kompis bröllop vilket såklart innebär att jag kanske dricker 2-3 glas vin. Jag har lovat mig själv att leva som vanligt fram tills + eftersom jag har testat att vara duktig och undvika allt man inte ska som gravid mellan äl+bim = det har inte fungerat för mig för då har jag blivit besatt av ett + och mått väldigt dåligt psykiskt.

Jag funderar därför på att testa mig imorgon på bim+12 (jobbar tors-lör och vill inte testa precis innan jobbet om det är negativt).

Helst vill jag testa på BIM. Hur tänker ni?

Har varit gravid tidigare och har samma symptom som jag hade då.

• Jojo81
    Anonym (Testa nu?) skrev 2019-07-02 11:00:48 följande:

Jag är på ÄL +11 idag och vet inte när jag ska testa. Mensen är beräknad att komma på äl+16 (söndag) och jag vill egentligen testa först då.

Men på lördag ska jag på en kompis bröllop vilket såklart innebär att jag kanske dricker 2-3 glas vin. Jag har lovat mig själv att leva som vanligt fram tills + eftersom jag har testat att vara duktig och undvika allt man inte ska som gravid mellan äl+bim = det har inte fungerat för mig för då har jag blivit besatt av ett + och mått väldigt dåligt psykiskt.

Jag funderar därför på att testa mig imorgon på bim+12 (jobbar tors-lör och vill inte testa precis innan jobbet om det är negativt).

Känner igen den känslan. Jag tänker att du kan testa på ÄL + 12, speciellt efter som du beskriver igenkännande symptom från din förra graviditet. Skulle det visa minus då , tänker jag att du ska fortsätta unna dig själv att slappna av och leva på som vanligt! Har läst att de finns de som inte håller med, men jag anser att ens egna välmående måste få komma först, det handlar om ett bröllop, klart du ska ha kul och njuta av en kväll med nått glas vin om det är vad du behöver! Ingen skam i det alls!

Och visar det sig sen att det blir en plus ändå, så är det bara ren glädje!

Håller tummarna för dig, och ha så jätte kul på bröllopet!
  • Espresso
    Anonym (Testa nu?) skrev 2019-07-02 11:00:48 följande:

Ta ett på äl+12, sedan hade jag nog tagit ett på lördag också. Jag lever också som vanligt före ett plus. Under midsommarhelgen drack jag ett par vinglas. Hoppas du får ett plus i morgon!
Svar på tråden BIM juli 2019