BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Vad tråkigt.. :( Jag fick också mera blödningar idag, dock bara på förmiddagen och en mensvärksliknande känsla som har hållt i sig hela dagen. Och en del PMS. Jag är helt säker på att mensen startar imorgon eller onsdag.
Men nya tag för oss nästa ÄL! Min är kring 19:e om mensen startar igång snart. BIM 1/8.
BIM lista
1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5
3/7 Längtar, Soltroll
4/7 Nicciz
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH
11/7 Förstabarnet123
13/7 KronisktFörvirrad
14/7 Majja92, Saga92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina
30/7 Moizen
Gravid:
Anonym (Bim 1 juli), Smlan, hallonsaft24, Theresesvea.
Uppdaterade BIM listan. La till dom längst ner som är gravida. :)
Tog bort mig själv, mensen är på ingång tyvärr. BIM i augusti nästa gång.
Har jag försvunnit från listan -.-
Har jag försvunnit från listan -.-
Lägger till mig med BIM imorgon 3/7
BIM lista
1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5
3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin
4/7 Nicciz
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH
11/7 Förstabarnet123
13/7 KronisktFörvirrad
14/7 Majja92, Saga92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina
30/7 Moizen
Gravid:
Anonym (Bim 1 juli), Smlan, hallonsaft24, Theresesvea.
[quote=79728231][quote-nick]glitterhitta skrev 2019-07-01 17:04:29 följande:[/quote-nick]Efter lite velande bestämde jag mig för att beställa hem äl-test, jag har aldrig använt dem tidigare då jag märker av min äl rätt tydligt men jag tänkte att det kan vara roligt plus att det stillar mitt behov av att få testa haha!
Idag fick jag dem i brevlådan, i rätt tid, är på cd11 och min äl brukar ske allt från dag 13 till 17 så det ska bli spännande att se vad detta visar :)[/
Spännande! Hör av dig hur det gick.
Själv har jag testat med Clearblue men har visat på låg fertilitet och ingen ägglossning denna cykeln. Vi får se, jag älskar tester men har lugnat mig lite då det lätt blir dyrt! ![]()
Ja jag vet inte hur mycket pengar jag kastat iväg på graviditetstester, jag testar även när det inte funnits en möjlighet till att jag skulle kunna vara gravid. Just därför ville jag pröva på äl-test så jag kan få ur det ur systemet lite, eller försöka iaf!
Jag är på ÄL +11 idag och vet inte när jag ska testa. Mensen är beräknad att komma på äl+16 (söndag) och jag vill egentligen testa först då.
Men på lördag ska jag på en kompis bröllop vilket såklart innebär att jag kanske dricker 2-3 glas vin. Jag har lovat mig själv att leva som vanligt fram tills + eftersom jag har testat att vara duktig och undvika allt man inte ska som gravid mellan äl+bim = det har inte fungerat för mig för då har jag blivit besatt av ett + och mått väldigt dåligt psykiskt.
Jag funderar därför på att testa mig imorgon på bim+12 (jobbar tors-lör och vill inte testa precis innan jobbet om det är negativt).
Helst vill jag testa på BIM. Hur tänker ni?
Har varit gravid tidigare och har samma symptom som jag hade då.
Jag är på ÄL +11 idag och vet inte när jag ska testa. Mensen är beräknad att komma på äl+16 (söndag) och jag vill egentligen testa först då.
Men på lördag ska jag på en kompis bröllop vilket såklart innebär att jag kanske dricker 2-3 glas vin. Jag har lovat mig själv att leva som vanligt fram tills + eftersom jag har testat att vara duktig och undvika allt man inte ska som gravid mellan äl+bim = det har inte fungerat för mig för då har jag blivit besatt av ett + och mått väldigt dåligt psykiskt.
Jag funderar därför på att testa mig imorgon på bim+12 (jobbar tors-lör och vill inte testa precis innan jobbet om det är negativt).