BIM juli 2019
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Startar en tråd för juli. All lycka
BIM lista
4/7
Hur länge har ni försökt? Fick också min mens idag. Känns helt hopplöst. Det var tionde försöker för oss...
Jahopp då kom mensen då :( känns som jag aldrig kommer bli gravid... Hade från början BIM 2/7 enligt flo, men hade sen ÄL (enligt test) och flyttades då fram till 7/7, nu kom ändå mensen den 3/7, hann inte ens börja bli rädd, hade ännu hoppet uppe... Antar att detta innebär att jag har kortare lutealfas än genomsnittet, 10-12 dagar och 27-28 dagar menscykel. Har aldrig känt min kropp så bra som nu när vi försöker bli gravida! Jag hänger kvar i gruppen då nästa BIM är 30/7.
Fick mens idag men är ändå kvar i tråden mes Bim 30/7 så från 2/7 till slutet av månaden 30/7. Typiskt dessutom de dagarna vi ska på romantisk weekend. Hade varit lycka att plussa där <3
BIM LISTA
1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5
2/7
3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin
4/7 Nicciz
5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby
6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ
7/7 Lustablong, sara11, tillyra
9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81
10/7 CaRH, FrokenF89
11/7 Förstabarnet123
12/7 Phoworray
13/7 KronisktFörvirrad
14/7 Majja92, Saga92
15/7 Adlitam, Sofiakarin
16/7 efterfest
17/7 myrkrypet, SaSeLa
19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta
21/7 Cachy
24/7 Mathilda999
29/7 Isafina
30/7 Moizen, Pixpoxy
Ägglossning på söndag enligt app. Fick glad blinkade gubbe igår men idag tom ring:( vad betyder detta?? Jag hoppas det är blinkade gubbe imorgon eller fast gubbe.. orkar inte med något annat eller något strul nu:(
efter att ha fått tokpositivt på äl test så blev det nog inte mer än så, högt LH värde men inget ägg som släppt då jag inte fått nån temphöjning, känns lite ledsamt....
Haha, förstår precis vad du menar, jag var så fruktansvärt skengravid i våras och hela cykeln gick bananas... ^^ Försöker att inte heller känna efter och det kommer bara bli jobbigare ju närmare BIM vi kommer! Har ni försökt länge? :)
Men eftersom jag fått positivt ägglossningstest IDAG. Är det ju inte ägglossningsdagen idag eller hur? Eller är jag helt ute cyklar? Haha..vi fick till de ikväll iallafall! :D
Men eftersom jag fått positivt ägglossningstest IDAG. Är det ju inte ägglossningsdagen idag eller hur? Eller är jag helt ute cyklar? Haha..vi fick till de ikväll iallafall! :D
Idag är jag på Bim-4 eller bim-5 och tog ett test nu på morgonen med CB digital som visade negativt :( Man blir så besviken, samtidigt som det kan bli positivt närmare bim eller efter om mensen inte kommer. Men nu ska jag nog vänta med att testa förrän vid bim.
Nån som har erfarenhet av att ni fått - och sen +??
Idag är jag på Bim-4 eller bim-5 och tog ett test nu på morgonen med CB digital som visade negativt :( Man blir så besviken, samtidigt som det kan bli positivt närmare bim eller efter om mensen inte kommer. Men nu ska jag nog vänta med att testa förrän vid bim.
Nån som har erfarenhet av att ni fått - och sen +??
Positivt ägglossningtest idag.
Hur ofta bör man ligga? När är bäst? Haha! Jag har sådan sexlust så det är gaaaaalet. Men är bara nyfiken...ni som är mer pålästa än mig. Om man får ett positivt ägglossningstest! När är det STÖRST CHANS? Är bara en fråga från en nyfiken tjej.... <3