Trender du tycker är fula
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Trenden med att alternativa människor ALLTID bär batikmönster och dreadlocks. Snacka om att vara en vandrande kliché... Så tråkigt och fult och förutsägbart.
Det var udda och lagom störande på 70-talet men nu känns det bara trist mainstream.
Glömde, mycket tatueringar tycker jag
Nu är den trenden över, men jag tänker på den när det var grått hår som gällde. För mig förknippas det enbart med ålderdom.
Sedan tycker jag det är tråkigt när det blir så trendigt att typ alla ser likadana ut. Det ska vara lååångt hår med extensions, långa ögonfransar, målade grova svarta ögonbryn, stora läppar, stora tuttar mm mm. Jag tycker personligheten försvinner.
Nu är den trenden över, men jag tänker på den när det var grått hår som gällde. För mig förknippas det enbart med ålderdom.
Sedan tycker jag det är tråkigt när det blir så trendigt att typ alla ser likadana ut. Det ska vara lååångt hår med extensions, långa ögonfransar, målade grova svarta ögonbryn, stora läppar, stora tuttar mm mm. Jag tycker personligheten försvinner.
Överdrivet användande av träningstights på tjejer..
Ankläppar tatueringar lösögonfransar förstorade bröst.
OBS vissa skönhetsoperationer tycker jag är helt ok.
Gillar inte heller den inredningstrend som nu råder typ Bianca Ingrosso inredning. Snart ligger all sammet från gardiner stoppade stolar soffor på soptippen. Extremt miljö slöseri.
Hela den wish handlingen känns också hemskt. Massa billigt skit plastblommor m.m. Hur snabbt tröttnar man inte. Nä jag tycker inredning ska få ta tid och gärna kosta lite, alt bära på en historia. Då ökar chansen att man har det hela livet.
Ankläppar tatueringar lösögonfransar förstorade bröst.
OBS vissa skönhetsoperationer tycker jag är helt ok.
Gillar inte heller den inredningstrend som nu råder typ Bianca Ingrosso inredning. Snart ligger all sammet från gardiner stoppade stolar soffor på soptippen. Extremt miljö slöseri.
Hela den wish handlingen känns också hemskt. Massa billigt skit plastblommor m.m. Hur snabbt tröttnar man inte. Nä jag tycker inredning ska få ta tid och gärna kosta lite, alt bära på en historia. Då ökar chansen att man har det hela livet.
Duck face-läppar
Lösögonfransar som ser överdrivna ut
Tatueringar (så himla fult!)
Hår som är alldeles för blonderat
Överlag tycker jag illa om utseendefixeringen som råder - den leder bara till en massa skit.