Trender du tycker är fula
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Michael Kors
Är väl inte överklass. Bruksväska
Michael Kors
Är väl inte överklass. Bruksväska
Nej men svenska kvinnor har egna trender och det är att vara fulare och fulare varje år som går. Förstår du nu sammanhanget ?
Nej men svenska kvinnor har egna trender och det är att vara fulare och fulare varje år som går. Förstår du nu sammanhanget ?
Tunikor kan jag inte med. Så fult!
IPA-öl. En tvålsmakande dryck för ängsliga storstadsbor utklädda i lumberjackets bärandes friserade skägg som inte ser skillnad på en rubank och en pelarborr.
Hipsterskägg och manbun.
Skinnjacka tillsammans med träningsbyxor, total katastrof om det kombineras med sandaler.
Sådan här moderna tunnare tyg sneakers..
Smapchat? Aldrig fattat den appen.. Vad gör man, vad går det ut på?
Anglofieringen av språket. Inte yngre människors slang då så mycket, utan mera högre upp i samhället. På mitt jobb till exempel för att ta ett exempel, så har skyltar börjat dyka upp på engelska här och var? Det ska vara internationellt? Statliga verksamheter får engelska namn..
jag gillar inte bootcutjeans. de är så fula. de ser ut som gardiner och är helt onaturliga. de hör hemma på 70 talet.
hår till axlarna. jag tycker inte det är fult men alla klipper det så. Och det är nu på de senaste åren alla klipper av sina långa hår. Förr ville tjejer ha långt tjockt hår. men nu är det som bara för att det är en trend så vågar alla helt plötsligt. Det är så tråkigt när alla är likadana
Allt ska heta på engelska. varför ska svenskan vara utbytt. produkters namn och företag som endast finns i sverige. även olika ord tar vi in och sen ska man uttala orden på engelska. jag tycker även det är tråkigt att sverige blir så amerikaniserat
Jag stör mig på snobbar och intoleranta människor som prompt måste ha synpunkter på hur andra väljer att leva.
Lägg energin på er själva och ert eget mående istället för att försöka trycka ner andra.
Dom skiter ju ändå i vad ni tycker, det enda ni åstadkommer är att må lite sämre själva, av er egen negativa energi.
Alla fula vida trekvartsbyxor som ser ut som man har för små kläder.
Att många kvinnor klämmer ner sina kroppar i snortighta kläder. Ser så jävla obekvämt ut, det ÄR obekvämt. Jag har äntligen själv slutat med det. Köper kläder som sitter mjukt och skönt och går gärna upp en storlek istället för att prompt klämma ner mig i för små jeans. Så jävla skevt samhälle och kroppsfokus vi har så det är helt normaliserat att gå runt i obekväma kläder en hel dag flr att sedan komma hem och slänga av sig allt och äntligen kunna andas ut.
Sån befrielse att slippa det nu. Köper inget om det inte sitter skönt på min kropp!
Att många kvinnor klämmer ner sina kroppar i snortighta kläder. Ser så jävla obekvämt ut, det ÄR obekvämt. Jag har äntligen själv slutat med det. Köper kläder som sitter mjukt och skönt och går gärna upp en storlek istället för att prompt klämma ner mig i för små jeans. Så jävla skevt samhälle och kroppsfokus vi har så det är helt normaliserat att gå runt i obekväma kläder en hel dag flr att sedan komma hem och slänga av sig allt och äntligen kunna andas ut.
Sån befrielse att slippa det nu. Köper inget om det inte sitter skönt på min kropp!
Rakade underliv är direkt fula (och dagens hysteri runt rakade armhålor är ganska löjlig den med).
Rakade underliv är direkt fula (och dagens hysteri runt rakade armhålor är ganska löjlig den med).
Tunikor kan jag inte med. Så fult!