Trender du tycker är fula
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
På kvinnor: byxor med hög midja och vida ben som slutar mitt på vaden, så otroligt missklädsamt.
På män: shorts till sandaler och uppdragna strumpor
På alla: high-tech cykeloutfit, gärna i kombination med en sjukt vanvårdad cykel där kedjan hänger som ett storsegel i stiltjebältet
Här är ett bra exempel. Kanske snyggt på bild, men i verkligheten ser det skitigt och ofräscht ut.
Piercing i alla möjliga hål man kan hitta (öron är ok - typ klassiskt, men nåsa, ögonbryn, tunnlar!!! )
Piercing i alla möjliga hål man kan hitta (öron är ok - typ klassiskt, men nåsa, ögonbryn, tunnlar!!! )
Trenden hos tonårskillar med pagefrisyr, bak och fram-vänd keps och sådan där tjockare väst för utebruk.
Verkar som om de flesta här stör sig på kvinnliga trender?
Åh ja!!! Min snart tonårskille kom hem och ville ha allt det du beskriver. Mitt svar var aldrig i livet! Haha
Ungdomar som har kepsar där klistermärkena sitter kvar, så löjligt.