Trender du tycker är fula
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Trenden med att många gay-tjejer prompt måste se ut och bete sig som manhaftiga karlar.. Allt som fattas är en kuk typ.. Vad är liksom grejen? Jag fattar inte. Att se ut som en rejäl skogshuggarkarl fast de är oerhört flickig egentligen..
Duck face-läppar
Lösögonfransar som ser överdrivna ut
Tatueringar (så himla fult!)
Hår som är alldeles för blonderat
Överlag tycker jag illa om utseendefixeringen som råder - den leder bara till en massa skit.
Folk som har några kilometer till jobbet och kommer cyklandes i lugn och ro varje morgon i dom absolut senaste neonfärgade high-tech träningskläderna..
Tatueringar är fula när de är stora blaffor som typ dasslock.
Vad är vitsen med att ha Elvis huvud i naturlig storlek på vaden liksom? Eller bajenloggan på halva ryggen? Eller tribaler från revbenen ner till tårna?
Tatueringar som är små och smakfullt gjort är väldigt fina.
Trenden hos tonårskillar med pagefrisyr, bak och fram-vänd keps och sådan där tjockare väst för utebruk.
Verkar som om de flesta här stör sig på kvinnliga trender?
Trenden hos tonårskillar med pagefrisyr, bak och fram-vänd keps och sådan där tjockare väst för utebruk.
Verkar som om de flesta här stör sig på kvinnliga trender?
Gillar inte haremsbyxan, byxkjol, bakvänd keps.
Folk som har några kilometer till jobbet och kommer cyklandes i lugn och ro varje morgon i dom absolut senaste neonfärgade high-tech träningskläderna..
Överklasswannabies.
Ser oerhört märkligt ut med Michael Kors-väskor, kepsar, dunvästar, märkeskläder etc på killar och tjejer som sen stolpar in i en port något sunkigt område där de bor.
På kvinnor: byxor med hög midja och vida ben som slutar mitt på vaden, så otroligt missklädsamt.
På män: shorts till sandaler och uppdragna strumpor
På alla: high-tech cykeloutfit, gärna i kombination med en sjukt vanvårdad cykel där kedjan hänger som ett storsegel i stiltjebältet