• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • hundenhubbe
    VictoriaBerggren skrev 2019-08-15 19:13:22 följande:

Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!

Stort grattis!! Härligt med så många plus senaste dagarna :D
  • Millemupp
    SamiraBudva skrev 2019-08-15 19:09:58 följande:

Finns det några som fått negativt på äl+10 men positivt efter?

Fick neg med predictor early på äl +9 eller 10.
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-15 14:12:12 följande:

Fick starkare äl-test imorse. :) Och vi lyckades mysa till igår kväll och jag ska försöka få till det idag också. Har inte sagt till maken att det är ägglossning på gång, fast han vet att jag testar varje dag. Han vet iaf att det sker någon gång i veckan.

På bilden är det översta från igår kl. 06:00.

Nr 2 är igår kl. 15:00.

Nr 3 är igår kl. 22:00.

Nr 4 är idag kl. 09:00.

Åååh skulle nästan säga att de är close enough att kalla positivt :D mitt är mkt starkare idag så hoppas på positivt imorgon!!! Fick också till det igår och hoppas idag med haha och följande dagar :)
  • joss1234
    Mmmiam skrev 2019-08-15 17:38:05 följande:

Kom precis hem från jobbet! Vet ej exakt när jag har bim men i alla fall denna vecka så tog test nu när jag kom hem! Jag är gravid! Vågar knappt tro det! Vi har försökt sedan februari! Nu håller jag tummarna för er andra!

Wow grattis!!!! Så kul :D
  • joss1234
    VictoriaBerggren skrev 2019-08-15 19:13:22 följande:

Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!

Grattis!!! Wow va många som plussar nu!! Helt galet kul :D
  • Anonym (Emol)
    Mmmiam skrev 2019-08-15 19:05:22 följande:

Jag har också haft spottings men visade positivt idag. Jag gjorde en konisering för några år sedan och efter det har jag alltid blött lite grann efter ägglossning fram till mens, så blev det även denna månad. Då jag blödde efter ägglossning blev jag nere och tänkte att jag inte blivit gravid, men nu har det som sagt tagit sig ändå. Skillnaden var att jag fick mer flytningar denna månad mot tidigare, i övrigt tycker jag mig ha haft mer grav symptom tidigare månader när jag ändå aldrig var gravid. Nu fick jag även en helt klar flytning, som vatten typ, vilket gjorde mig lite fundersam om det ändå var ngt på gång! Lycka till iaf!

Stort grattis till plusset! Så roligt.

Jag har aldrig haft så här tidigare förutom under mina tidigare graviditeter. Får avvakta och se hur det blir helt enkelt.
  • Anonym (Bettan)
    Millemupp skrev 2019-08-15 19:26:58 följande:

Fick neg med predictor early på äl +9 eller 10.

Avvakta några dagar och se =)

Jag fick också neg imorse som jag skrev . Det har verkligen varit en berg och dalbana idag känslomässigt .

Jag fick inge mer blödning än den ljusrosa spottingen men jag har haft mensvärk och ont i svanken så nu hoppas jag bara att mensen inte kommer imorgon .

Jag ska ju ha mens först på tisdag och mensen brukar vara regelbunden så det blir verkligen spännande att se.

Men kan man verkligen ha så här mensvärk och riktiga PMS symptom och svullen magen ?
  • Freya18
    joss1234 skrev 2019-08-15 19:29:54 följande:
    Åååh skulle nästan säga att de är close enough att kalla positivt :D mitt är mkt starkare idag så hoppas på positivt imorgon!!! Fick också till det igår och hoppas idag med haha och följande dagar :)
    Nu hoppas vi på att det är ett fint guldägg som kommer till! :D
  • joss1234
    Freya18 skrev 2019-08-15 20:50:07 följande:
    Nu hoppas vi på att det är ett fint guldägg som kommer till! :D
    Haha ja verkligen!!! :D
  • Mmmiam
    Anonym (Emol) skrev 2019-08-15 19:44:38 följande:

Stort grattis till plusset! Så roligt.

Jag har aldrig haft så här tidigare förutom under mina tidigare graviditeter. Får avvakta och se hur det blir helt enkelt.

Tack! Men då bådar det gott IOM att det var så tidigare när du varit gravid, håller tummarna!
Svar på tråden BIM augusti 2019