BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!
Finns det några som fått negativt på äl+10 men positivt efter?
Fick starkare äl-test imorse. :) Och vi lyckades mysa till igår kväll och jag ska försöka få till det idag också. Har inte sagt till maken att det är ägglossning på gång, fast han vet att jag testar varje dag. Han vet iaf att det sker någon gång i veckan.
På bilden är det översta från igår kl. 06:00.
Nr 2 är igår kl. 15:00.
Nr 3 är igår kl. 22:00.
Nr 4 är idag kl. 09:00.
Kom precis hem från jobbet! Vet ej exakt när jag har bim men i alla fall denna vecka så tog test nu när jag kom hem! Jag är gravid! Vågar knappt tro det! Vi har försökt sedan februari! Nu håller jag tummarna för er andra!
Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!
Jag har också haft spottings men visade positivt idag. Jag gjorde en konisering för några år sedan och efter det har jag alltid blött lite grann efter ägglossning fram till mens, så blev det även denna månad. Då jag blödde efter ägglossning blev jag nere och tänkte att jag inte blivit gravid, men nu har det som sagt tagit sig ändå. Skillnaden var att jag fick mer flytningar denna månad mot tidigare, i övrigt tycker jag mig ha haft mer grav symptom tidigare månader när jag ändå aldrig var gravid. Nu fick jag även en helt klar flytning, som vatten typ, vilket gjorde mig lite fundersam om det ändå var ngt på gång! Lycka till iaf!
Fick neg med predictor early på äl +9 eller 10.
Stort grattis till plusset! Så roligt.
Jag har aldrig haft så här tidigare förutom under mina tidigare graviditeter. Får avvakta och se hur det blir helt enkelt.