• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • yasmir
    Mmmiam skrev 2019-08-15 17:38:05 följande:

Kom precis hem från jobbet! Vet ej exakt när jag har bim men i alla fall denna vecka så tog test nu när jag kom hem! Jag är gravid! Vågar knappt tro det! Vi har försökt sedan februari! Nu håller jag tummarna för er andra!

Wow Grattis!
  • hundenhubbe

Kom precis hem från jobbet! Vet ej exakt när jag har bim men i alla fall denna vecka så tog test nu när jag kom hem! Jag är gravid! Vågar knappt tro det! Vi har försökt sedan februari! Nu håller jag tummarna för er andra!

Stort grattis :D
  • hundenhubbe
    Lbem skrev 2019-08-15 17:10:19 följande:

Jag har gjort många test i mitt liv och tror detta är spök? det kom upp direkt. Ska ha mens tidigast på söndag

Jag ser något svagt!
  • Tr0ust

Stort grattis! Va skönt att ni äntligen blev gravida!
  • Annali85

Alltså wow!!! Här har verkligen hänt grejer när man varit inaktiv ett par dagar. STORT GRATTIS TILL ALLA PLUSS!!:D

• Mmmiam
    Lbem skrev 2019-08-15 17:43:28 följande:

Grattis! :D

Tack så mycket! Man vet ju aldrig om det håller i sig men blir glad att det iaf visat sig att jag kan bli gravid för jag tog inte det som någon självklarhet. Jag läste att du har bim på torsdag, hoppas det visar positivt. Har du barn eller försöker du med första?
  • Lbem
    Mmmiam skrev 2019-08-15 18:14:07 följande:

Tack så mycket! Man vet ju aldrig om det håller i sig men blir glad att det iaf visat sig att jag kan bli gravid för jag tog inte det som någon självklarhet. Jag läste att du har bim på torsdag, hoppas det visar positivt. Har du barn eller försöker du med första?

Jag förstår det. De är en gåva :) Jag har 2 barn :)
  • Mmmiam
    Anonym (Emol) skrev 2019-08-15 14:21:45 följande:

Hejsan hoppar gärna in i tråden då jag följt den ett tag. Stort grattis till alla plus. Jag har väldigt regelbunden mens som kommer omkring den 10e varje månad +/- någon dag. Hände några gånger i vintras/våras att mensen kom omkring den 28 även då regelbunden. Men denna månaden förstår jag ingenting. Trodde mensen skulle komma den 11/8 men fick då enbart brun/rosa spottings och har haft det till och från sedan dess. Men bara så det blir lite på pappret då jag torkar mig annars har det inte kommit något så inte behövt trosskydd. Senaste mensen var 9/7. Tog gravtest den 14/8 som var negativt. Men tänkte vänta till 28/8 och testa igen då om mensen inte kommit igång.Någon mer som har spottings till och från så? Blir tokig på kroppen när den spökar så här.

Har två barn sen tidigare på 4 respektive 5 år.

Stort lycka till alla andra. Kramkram

Jag har också haft spottings men visade positivt idag. Jag gjorde en konisering för några år sedan och efter det har jag alltid blött lite grann efter ägglossning fram till mens, så blev det även denna månad. Då jag blödde efter ägglossning blev jag nere och tänkte att jag inte blivit gravid, men nu har det som sagt tagit sig ändå. Skillnaden var att jag fick mer flytningar denna månad mot tidigare, i övrigt tycker jag mig ha haft mer grav symptom tidigare månader när jag ändå aldrig var gravid. Nu fick jag även en helt klar flytning, som vatten typ, vilket gjorde mig lite fundersam om det ändå var ngt på gång! Lycka till iaf!
  • SamiraBudva

Finns det några som fått negativt på äl+10 men positivt efter?

• VictoriaBerggren

Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!

Svar på tråden BIM augusti 2019