BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Kom precis hem från jobbet! Vet ej exakt när jag har bim men i alla fall denna vecka så tog test nu när jag kom hem! Jag är gravid! Vågar knappt tro det! Vi har försökt sedan februari! Nu håller jag tummarna för er andra!
Kom precis hem från jobbet! Vet ej exakt när jag har bim men i alla fall denna vecka så tog test nu när jag kom hem! Jag är gravid! Vågar knappt tro det! Vi har försökt sedan februari! Nu håller jag tummarna för er andra!
Jag har gjort många test i mitt liv och tror detta är spök? det kom upp direkt. Ska ha mens tidigast på söndag
Alltså wow!!! Här har verkligen hänt grejer när man varit inaktiv ett par dagar. STORT GRATTIS TILL ALLA PLUSS!!:D
Grattis! :D
Tack så mycket! Man vet ju aldrig om det håller i sig men blir glad att det iaf visat sig att jag kan bli gravid för jag tog inte det som någon självklarhet. Jag läste att du har bim på torsdag, hoppas det visar positivt. Har du barn eller försöker du med första?
Hejsan hoppar gärna in i tråden då jag följt den ett tag. Stort grattis till alla plus. Jag har väldigt regelbunden mens som kommer omkring den 10e varje månad +/- någon dag. Hände några gånger i vintras/våras att mensen kom omkring den 28 även då regelbunden. Men denna månaden förstår jag ingenting. Trodde mensen skulle komma den 11/8 men fick då enbart brun/rosa spottings och har haft det till och från sedan dess. Men bara så det blir lite på pappret då jag torkar mig annars har det inte kommit något så inte behövt trosskydd. Senaste mensen var 9/7. Tog gravtest den 14/8 som var negativt. Men tänkte vänta till 28/8 och testa igen då om mensen inte kommit igång.Någon mer som har spottings till och från så? Blir tokig på kroppen när den spökar så här.
Har två barn sen tidigare på 4 respektive 5 år.
Stort lycka till alla andra. Kramkram
Finns det några som fått negativt på äl+10 men positivt efter?
Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!