BIM augusti 2019
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!
Idag på självaste BIM övergick mina svaga sträck äntligen till ?Gravid? på Clearblue digital! Sååååå glad!
Grattis grattis grattis till alla plus!! 

BIM augusti 2019
14/8 Nextchapter, Majja92
15/8 Bettyboop95, (Fialotta8 kanske), JeSuisMoi
17/8 NyckelpiganJ, Cachy, SamiraBudva
18/8 lindamjonsson, Trean
20/8 hundenhubbe, Annali85, Fialotta8 (troligtvis!), Bettan, Lbem
21/8 Noraaaaa
22/8 PelloBello
23/8 FruA2019, viljaa
24/8 HannaIsabell
25/8 sockan, pepsi20, yasmir
26/8 Mathilda999, Mima93
27/8 Pyret13, Freya18, Tr0ust, Canary
28/8 soltroll, joss1234, FrokenF89, lineberg, Glitterpinnar
31/8 Lady K
Gravid: Mandistoss, Monkan93, Lejoninnan37, missangelface2, RbEken, SisterA, jhms, FH24, Millemupp, Gottegrisen91, VictoriaBerggren, Mmmiam
[quote=79834474][quote-nick]Mmmiam skrev 2019-08-15 21:48:12 följande:[/quote-nick]När har du bim freya18?[/Freya18 sorry, såg nu att det är 28/8! Bra jobbat med tråden????
Imorgon är det äntligen dags, bim! Som jag väntat på denna dagen.. haft illamående sen en vecka tillbaka och molande värk sen äl. Håller verkligen tummarna på att det tagit sig denna gången. 7 försöket till ett syskon!
Imorgon är det äntligen dags, bim! Som jag väntat på denna dagen.. haft illamående sen en vecka tillbaka och molande värk sen äl. Håller verkligen tummarna på att det tagit sig denna gången. 7 försöket till ett syskon!
Fy så segt..
Jag har enligt appen BIM den 14/8 men det kan variera någon dag så tänkte kanske idag kommer den. Har haft mina 2-3 dagar med ?förvarningar?/lite blödningar/ blodblandat i tre dagar som sen helt försvinner innan mensen drar igång efter ett par dagar, men mensen har ännu inte dykt upp. Tror ev att den dyker upp imorn, har lite mer småkänningar nu ikväll i äggstockarna, speciellt i ena. Så får väl se när den dyker upp.. Bara för att jag ?vill? att den skall komma så man snart kan försöka igen så kommer sen säkert bli sen.. pust!
Har inga känningar/symtom alls längre som jag hade lite efter ÄL, så tror inte heller att det skulle va nått.
Några andra som fått lite blödningar men ändå varit gravid?
Seg väntan..