• Freya18

BIM augusti 2019

Då startar vi med BIM augusti! Lycka till!

• Svar på tråden BIM augusti 2019
  • yasmir
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2019-08-23 16:22:17 följande:

Ja :) men inget utslag för än igår kväll. Den CB testet som tar 1 minut visar tydligare än early tycker jag.

Tycker verkligen det e så konstigt trodde att early testerna skulle visa något eftersom de ska vara känsligare för lägre hcg halt. Kommer aldrig mer köpa dem! Jag har bim på söndag-ish. Kanske ska vänta till då och ta ett test om inte mensen dyker upp..

Idag fick jag en rosa prick när jag torkade mig. Alltså en prick som att jag duttat en bläckpenna på papper. That's it.

Men all lycka till dig iaf njuuut <3
  • Gabby
    Anonym (Barnlängtan) skrev 2019-08-23 16:09:48 följande:

Ni som inte plussar på BIM-4. Jag plussade inte för än igår kväll som var BIM -1. Dock kan jag inte tro på detta. Tror så på att jag ska få mens i morgon. Helt overkligt!

Grattis!! :)
  • Soul12

Hej! Har följt den här tråden och gratulerar alla som plussat. Själv har jag bim på måndag men är nu rätt säker på att jag inte är gravid. Igår tog jag ett CB Early detection test som faktiskt visade ett streck, väldigt svagt men ändå, så hoppet tändes. Slocknade dock idag då jag fick negativt med rfsu testa ofta och ett test från apotek hjärtat. Måste ha varit ett spökstreck. Hoppas på nästa månad nu, ska försöka att inte tänka så mycket på detta, det äter upp en inifrån. Ha en fin helg alla!

• Anonym (Celeste)
    Soul12 skrev 2019-08-23 18:38:51 följande:

Hej! Har följt den här tråden och gratulerar alla som plussat. Själv har jag bim på måndag men är nu rätt säker på att jag inte är gravid. Igår tog jag ett CB Early detection test som faktiskt visade ett streck, väldigt svagt men ändå, så hoppet tändes. Slocknade dock idag då jag fick negativt med rfsu testa ofta och ett test från apotek hjärtat. Måste ha varit ett spökstreck. Hoppas på nästa månad nu, ska försöka att inte tänka så mycket på detta, det äter upp en inifrån. Ha en fin helg alla!

Så tråkigt. Man har all rätt att vara ledsen och besviken. Hoppas nästa månad är din!
  • Fialotta8

Aaaargh, jag blir så trött. Om jag nu inte är gravid varför tusan kommer inte den här jädrans mensen nån gång då? Så man kan börja om?

Någon annan som varit med om en såhär lång cykel? Tror jag är på cykeldag 39....! Varför gör kroppen såhär? Kan det vara ett MA som inte kommer ut iom positivt tidigt test men negativa efter? Eller vad tusan kan det vara? Blir tokig :/

• Daphodil
    Fialotta8 skrev 2019-08-23 19:32:50 följande:

Aaaargh, jag blir så trött. Om jag nu inte är gravid varför tusan kommer inte den här jädrans mensen nån gång då? Så man kan börja om?

Någon annan som varit med om en såhär lång cykel? Tror jag är på cykeldag 39....! Varför gör kroppen såhär? Kan det vara ett MA som inte kommer ut iom positivt tidigt test men negativa efter? Eller vad tusan kan det vara? Blir tokig :/

Om du fått missfall borde blödningen börjat redan innan testen blev blanka, tänker jag. Förra cykeln fick jag svagt positivt med en billig sticka, sen negativt men ingen blödning. Visade sig senare att mina billiga stickor reagerade på ägglossning, och att det var den som skedde då. Hade alltså kraftigt försenad ägglossning den cykeln, och sen kom mensen punktligt 13 dagar senare som vanligt. Kan det vara nåt sånt?
  • Soul12
    Anonym (Celeste) skrev 2019-08-23 19:12:10 följande:

Så tråkigt. Man har all rätt att vara ledsen och besviken. Hoppas nästa månad är din!

Tack! Hoppas!
  • Freya18
    Lbem skrev 2019-08-23 07:33:29 följande:

Äl+15

Ok. På ÄL+15 brukar dom flesta kunna testa, men är man låghormonare så kan det dröja några dagar till. Kan vara så att ägget fäste sent också.
  • Freya18
    joss1234 skrev 2019-08-23 15:16:51 följande:

Då är man på ÄL+4 idag. Är ju väldigt tidigt så man vet ju ingenting än. Tiden går så långsamt. Fick bekräftad ÄL via två appar med både ältest och temp så känns bra att ja iaf haft ÄL, vilket jag oroat mig för tidigare. Det enda jag känner just nu är att jag inte riktigt känner igen mig själv och min kropp ballar ur totalt Är extremt seg, frossig och haft magproblem några dar och illamående som fan på kvällarna och det kommer och går. Men kan ha med ibs att göra, är ju fortfarande tidigt så vi får väl se vart det leder denna omgång :) jäkligt hungrig är jag idag iaf! Hur går det för er andra som har några dar efter ÄL eller så? :)

Jag har haft magproblem av och till. Har också en slänt av IBS. Och jag är jätte hungrig hela tiden, men magen har varit så krånglig så jag har inte fått i mig så mycket mat som jag hade velat. Annars hade jag ätit hela tiden. Lätt illamående av och till. Sover dåligt också. Har blivit superpigg efter 3 på natten.. Sen är man såklart trött på dagen. Molvärken kommer och går lite. Känner ingenting just nu. Med sonen satt molvärken i ordentligt och jag bara visste att jag var gravid. Nu känns det inte riktigt så. :/ Seg väntan..
  • Freya18

Tjuvstartade med test igår och imorse. Negativt. Men tidigt fortfarande. Bara ÄL+7.

Var tvungen att ta ett test för kollegorna bestämde sig för att ordna med fest ikväll. Ville så gärna gå på det, men sket i det till slut. Blir för uppenbart om jag bara skulle dricka alkoholfritt. Dom är ganska glada i shottar och allt möjligt.

Nåja. Nu har man typ stirrat sig blind på stickan. Poppade fram spökstreck igår, men absolut ingenting idag. Vilket är förståeligt, när det egentligen är för tidigt med testande.

Tar ett nytt på söndag igen tror jag.

Svar på tråden BIM augusti 2019