• Anonym (Y)

Överanalyserar alla mina dejter!

Detta är ett återkommande problem hos mog så nu vill jag verkligen ta tag i det o det känns som om det kan ha sabbat många av mina relationer så en gång för alla kanske jag ska byta ?taktik?.

Oftast börjar det med att en kille blir väldigt intresserad av mig. Jag känner ofta mindre intresse så oftast är det killen som hör av sig o är väldigt på på att träffas. När vi väl sedan träffas får jag mer känslor och det är så övertänkandes kommer in! Jag överanalyserar totalt allting. Jag lider av ångest på många saker vilket gör att märker jag tex av minsta lilla förändring, tex att jag tycker killen inte hör av sig lika mycket fåe jag extrem ångest o det tar upp stor del av mitt liv. Iaf har jag nj skrivit med en kille i ca 1,5 månad. Han har tjatat om att ses o skrivit varje dag till mig o nu kände jag mod till att ses. Han var underbar o vi passade så bra ihop. Han sa att jag var bättre än förväntat o allt han sa lät väldigr bra. Vi pratade o jag talade om atr jag orkar inte ha några spel då jag lätt fåe ångest o liknande. Hn tog upp att vi borde ses igen o att jag är välkommen o Bla Bla. Direkt när jag åker därifrån fåe jg ångest o börjar tänka om han ens vill se mig igen, varför skriver han inte o Bla Bla. Detta gör att jag heller inte hör av mig då jag får en känsla att han inte vill ses o främst för att få bekräftelse om han skriver. O nu skrev han ju till mig o då könns det bra.

Jag VET. Att det äe helt fel v mig o att jag kanske tom förstör genom att killen inte tror jag är inteesserad. Jag är nog helt enkelt rädd för att bli minsta dissad ... jag behöver ger logen bara lite pepp. Problemet ligger nog i att jag mött många som säger en sak utan att mena det därav jag inte tror på när han säger rakt ut att han vill ses igen. Ska jag på något sätt bara försöka släppa allt o försöka vara bästa tjejen eller vad? Föreslå en till träff kanske?

• Svar på tråden Överanalyserar alla mina dejter!
  • Anonym (killar som slösar din dyrbara tid)
    Anonym (Förlåt men) skrev 2019-08-16 13:51:41 följande:
    Varför håller du på och särskriver? Har du inte gått i skolan?
    Håll dig till ämnet och bespara oss din unkna kritik. Har du inget vettigt att tillföra så lämna tråden.
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-16 13:40:49 följande:

Jag har väldigt svårt att tro att han skulle tycka jag blev för klängig då han tex skrivit rakt ut: vad tyst du ör idag, en gång när jag slutade svara honom. Har jag tex inte svarat för det inte finns något att svara på har det kunnat gå 30 min i han skrivit: jag är uttråkad.. så i detta fall är det HAN som skulle ha varit för klängig.

Det jag märkte på vår sista dejt jämfört med första var att det köndes som han inte riktigt vågade ha närkontakt. Tex satte sig i en annan soffa men för att vid tillfälle ?råka? Hanna jämte mig o då börja små mysa med mig. Samma att han inte riktigt vågade ta för sig när vi skulle sova men under natten när han trodde jag sov då började han hålla om mig. Men hans sätt att svara mig gjorde mig väldigt arg o tycker det var jätte respektlöst av honom.

Fastnade för "jag är uttråkad" finns tyvärr många killar som dels gillar bekräftelse och ser att skriva med någon för att de har "tråkigt" men inte är sådär jätte intresserade när de väl ställs mot väggen tyvärr.

Skriva till han (igen) vad du söker och be han höra av sig när han vet när han kan ses för en dejt!

Sen en kille som är riktigt intresserad han vill ses oavsett hur allt ser ut runt omkring.

Skrev till min dejt nu vid lunch och frågade hur det gick på jobbet. Dock ingen svar än men ska nog skriva till honom och fråga om han vill ses igen.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-16 15:17:47 följande:

Fastnade för "jag är uttråkad" finns tyvärr många killar som dels gillar bekräftelse och ser att skriva med någon för att de har "tråkigt" men inte är sådär jätte intresserade när de väl ställs mot väggen tyvärr.

Skriva till han (igen) vad du söker och be han höra av sig när han vet när han kan ses för en dejt!

Sen en kille som är riktigt intresserad han vill ses oavsett hur allt ser ut runt omkring.

Skrev till min dejt nu vid lunch och frågade hur det gick på jobbet. Dock ingen svar än men ska nog skriva till honom och fråga om han vill ses igen.

Nu fick jag en selfie på honom som han bara skickade till mig.

Fått något svar än?
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Y) skrev 2019-08-16 17:29:59 följande:

Fått något svar än?

Ok , skicka en tillbaka :D

Nix inget svar än här....
  • Anonym (h)
    Som folk tidigare skrivit. Han vill ha bekräftelse.
  • Anonym (Anna H)

Fått något svar än?

Nu fick jag ett kort svar. Åh så drygt....vill inte vara tjatig så känns som att jag skiter i honom nu! Känt hela tiden att jag varit lite mer intresserad än han är.
  • Anonym (Anna H)
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-16 19:13:17 följande:

Ok , skicka en tillbaka :D

Nix inget svar än här....

Skrev som sagt till min dejt i fredags vid lunch och frågade hur det gick på jobbet och han svarade sen på kvällen att det var fullt upp men ingen motfråga .

Skrev till han på morgonen dagen efter att jag hoppades han hade chans att vila upp sig nu när det var helg. Fick tillbaka hoppas du får en trevlig helg :)
  • elin1989
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-19 01:18:18 följande:

Skrev som sagt till min dejt i fredags vid lunch och frågade hur det gick på jobbet och han svarade sen på kvällen att det var fullt upp men ingen motfråga .

Skrev till han på morgonen dagen efter att jag hoppades han hade chans att vila upp sig nu när det var helg. Fick tillbaka hoppas du får en trevlig helg :)

Skriv inte tillbaka mer. Alls. Om han inte skickar ett meddelande där han uttryckligen frågar om du vill ses. Men det kommer han med största sannolikhet inte att göra.
  • elin1989
    Anonym (Anna H) skrev 2019-08-19 01:18:18 följande:

Skriv inte tillbaka mer. Alls. Om han inte skickar ett meddelande där han uttryckligen frågar om du vill ses. Men det kommer han med största sannolikhet inte att göra.
  • Anonym (Anna H)
    elin1989 skrev 2019-08-19 01:25:03 följande:

Nej jag ska inte göra det dock har jag en känsla av att det kommer komma ett "hur har din dag varit" imorgon men ska verkligen låta bli att svara då även om det kommer vara svårt då jag fortfarande är lite intresserad av honom.

Dock hade jag själv gett någon annan i samma situation som mig gett samma tips som du gav mig :)
Svar på tråden Överanalyserar alla mina dejter!