BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Tusen jätte tack för alla grattis <3
Här går det jätte bra med vår lille Texas! Han har kommit ur respiratorn och ligger i cpap, utan syrgas.. Idag väntar vi ultraljud på hjärtat och hjärnan och efter det får vi veta när vi kan få komma närmare hem <3
Vad gör ni på era barnmorskebesök? Här tar hon vikt, känner på magen och lyssnar på hjärtat sen är det klart tar max 15 min. Är ju mitt första barn så jag har inget att jämföra med men tycker besöken går så himla fort :O
Vad gör ni på era barnmorskebesök? Här tar hon vikt, känner på magen och lyssnar på hjärtat sen är det klart tar max 15 min. Är ju mitt första barn så jag har inget att jämföra med men tycker besöken går så himla fort :O
Var det all hjälp du fick av bm?! Här är en introduktion till hur du kan tänka kring kosten:
www.terveyskyla.fi/naistalo/sv/graviditet-och-f%C3%B6rlossning/problem-under-graviditeten/graviditetsdiabetes/kost-f%C3%B6r-graviditetsdiabetiker
Hoppas du hittar ett bra sätt att hantera det på!
Har bara varit där två gånger just nu, men varje gång tas vikten, blodsockret, blodtrycket, SF-mått och så lyssnas det på hjärtljudet! Sen frågar hon rent allmänt hur jag mår också. Mina besök tar nog också en 15-20 min.
Fler som börjat må illa igen? Trodde det var inbillning men så läste jag att det kan komma tillbaka såhär i v 30...
Fler som börjat må illa igen? Trodde det var inbillning men så läste jag att det kan komma tillbaka såhär i v 30...