• Emil2001

    Gjort bort mig

    Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

    Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

    Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

    Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

    Fan känner mig så jävla snuskig

  • Svar på tråden Gjort bort mig
  • Xzx

    Så då är det chill om hon knullar runt på fyllan också då I guess - när hon inte är gravid då.

  • Emil2001
    Xzx skrev 2019-10-14 14:19:04 följande:

    Så då är det chill om hon knullar runt på fyllan också då I guess - när hon inte är gravid då.


    Absolut inte! Men jag har inte knullat på några månader så pungen var jävligt tung också.
  • Giftskåneman
    Emil2001 skrev 2019-10-14 14:26:04 följande:

    Absolut inte! Men jag har inte knullat på några månader så pungen var jävligt tung också.


    En förklaring men anbolut ingen ursäkt, inte mycket som betyder nåt för dig tydligen, din sambo betyder inget och hon du tog hem betyder inte npt. Ärkesvin?
  • Anonym (Mia)

    Hahaha erkänn att du skrivit såna här trolltrådar innan. Känner igen ditt sätt att skriva på och liknande ämne att du varit otrogen men det är bara ett knull och "tjejen" din överreagerar. Den andra tjejen är ett större svin än vad du är och bla bla bla...

    Du vill bara provocera och få uppmärksamhet. Skaffa en annan hobby istället!

  • Emil2001
    Anonym (Mia) skrev 2019-10-14 14:41:18 följande:

    Hahaha erkänn att du skrivit såna här trolltrådar innan. Känner igen ditt sätt att skriva på och liknande ämne att du varit otrogen men det är bara ett knull och "tjejen" din överreagerar. Den andra tjejen är ett större svin än vad du är och bla bla bla...

    Du vill bara provocera och få uppmärksamhet. Skaffa en annan hobby istället!


    Eh? Om du kan läsa så skriver jag själv att jag känner mig så jävla snuskig. Jag skyller verkligen inte på den andra tjejen. Hon visste inte ens att jag var sambo, så förmodligen tycker hon också att jag är ett svin med all rätt.

    Så snacka inte skit när du inte känner mig. Jag erkänner iallafall mina misstag
  • Emil2001
    Giftskåneman skrev 2019-10-14 14:37:52 följande:

    En förklaring men anbolut ingen ursäkt, inte mycket som betyder nåt för dig tydligen, din sambo betyder inget och hon du tog hem betyder inte npt. Ärkesvin?


    Man sambo betyder allt för mig och jag har betett mig som ett svin mot henne. Ja, mot den andra tjejen var jag också svinig mot
  • Emil2001
    CarinaL26 skrev 2019-10-14 14:49:35 följande:

    Antingen trollar du eller så är du oerhört socialt inkompetent som ens undrar.


    Trollar definitivt inte! Varför är du elak för? Jag känner mig så jävla snuskig och är så förbannad på mig själv att jag hamnade i denna sitsen.

    Jag älskar min samba & blivande mamman till mitt barn.
  • CarinaL26
    Emil2001 skrev 2019-10-14 14:53:55 följande:

    Trollar definitivt inte! Varför är du elak för? Jag känner mig så jävla snuskig och är så förbannad på mig själv att jag hamnade i denna sitsen.

    Jag älskar min samba & blivande mamman till mitt barn.


    Bullshit, den som älskar sin partner gör inte sånt ens på fyllan oavsett hur tung pungen känns eller hur vår fittan är.
  • Anonym (Mia)
    Emil2001 skrev 2019-10-14 14:47:56 följande:

    Eh? Om du kan läsa så skriver jag själv att jag känner mig så jävla snuskig. Jag skyller verkligen inte på den andra tjejen. Hon visste inte ens att jag var sambo, så förmodligen tycker hon också att jag är ett svin med all rätt.

    Så snacka inte skit när du inte känner mig. Jag erkänner iallafall mina misstag


    Pratar om din andra tråd där du knullade du sambos vän för att sätta henne på plats.

    Men tack för att du bekräftar att du bara trollar.
Svar på tråden Gjort bort mig