• Emil2001

Gjort bort mig

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

• Svar på tråden Gjort bort mig
  • Anonym (Jaha)

Det värsta är inte att du fuckat upp henne.
    Absolut värst är att du  förstört för ditt barn
    Så går det när kuken styr ...

• Emil2001
    Anonym (Zäta) skrev 2019-10-14 19:15:38 följande:

Du ska stå för vad du gjort, som är helt oförlåtligt och så jävla nonchalant. Vad så egentligen den andra tjejen då när han vakna av din skrikande gravida sambo?

Det du ska göra nu är att lämna din sambo ifred, du kan erbjuda dig att vara med på förlossningen men räkna inte med det. Det kommer bli en så otroligt tuff tid för henne nu och du ska bara vara där och göra det hon ber om, om hon ber om nåt. Du kan se fram emot att bli varannan vecka förälder om några år när barnet är redo. Fram till dess om du verkligen ångrar dig och menar det så ska du finnas där om de behöver dig. Du har sabbat hennes liv och därmed även ditt barns första tid i livet.

Fundera på om du klarar dig att vara utan sex nåt el några år framåt. För det är vad du borde föra om du vill ha din sambo och barn i din framtid. Gör du inte det så slösa inte hennes tid.

Jag förstår att folk tycker att jag är ett svin. Som sagt jag äcklas även av mig själv. Ja eftersom den tjejen som jag knullade trodde att jag var singel så blev jag ju kallad för svin & äckel mm.

Som sagt du kan inte döma vad min sambo ska göra. Hon kanske förlåter mig
  • Emil2001
    Anonym (Jaha) skrev 2019-10-14 20:33:36 följande:

Är hon kvinna nog så ber hon dig fara åt helvete!

Detta är så jävla dumt så jag tror att det är en troll-tråd!

Du förtjänar ett liv utan ditt barn - tyvärr är det så!!!

Ursäkta? Men Om du hade varit otrogen mot din sambo och varit i min sist så tror jag inte du skulle ha tyckt så
  • Anonym (Jaha)

Troligen inte ...
    Listen to your dick .......

• Emil2001
    Anonym (Jaha) skrev 2019-10-14 21:05:50 följande:

Troligen inte ...

Listen to your dick .......

Du kan inte säga annat en kuk eller?
  • Anonym (Jaha)
    Emil2001 skrev 2019-10-14 21:05:38 följande:
    Ursäkta? Men Om du hade varit otrogen mot din sambo och varit i min sist så tror jag inte du skulle ha tyckt så
    Jo!
    Göm dig inte bakom dina sneknull!!
    Ta ansvar!!!
  • Emil2001
    Anonym (Jaha) skrev 2019-10-14 21:23:13 följande:

Jo!

Göm dig inte bakom dina sneknull!!

Ta ansvar!!!

För jag ju redan
  • Emil2001
    Anonym (Jaha) skrev 2019-10-14 21:23:13 följande:

Jo!