• Emil2001

Gjort bort mig

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

• Svar på tråden Gjort bort mig
  • Emil2001
    CarinaL26 skrev 2019-10-14 14:56:08 följande:

Bullshit, den som älskar sin partner gör inte sånt ens på fyllan oavsett hur tung pungen känns eller hur vår fittan är.

Jag kan förstå att utifrån att ni inte tror att jag älskar henne. Men det gör jag verkligen och det är just därför jag känner mig som ett snuskigt svin. Jag äcklas av mig själv!

Jag har en sådan ånger, så du anar inte. Det var fan de sämsta knull jag har gjort. Men jag hoppas att hon förlåter mig.
  • Emil2001
    Anonym (Mia) skrev 2019-10-14 14:57:41 följande:

Pratar om din andra tråd där du knullade du sambos vän för att sätta henne på plats.

Men tack för att du bekräftar att du bara trollar.

Vilken andra tråd? Jag har bara denna tråd, du misstar dig med en annan person.
  • CarinaL26
    Emil2001 skrev 2019-10-14 15:07:27 följande:

Jag kan förstå att utifrån att ni inte tror att jag älskar henne. Men det gör jag verkligen och det är just därför jag känner mig som ett snuskigt svin. Jag äcklas av mig själv!

Jag har en sådan ånger, så du anar inte. Det var fan de sämsta knull jag har gjort. Men jag hoppas att hon förlåter mig.

Kan du komma på en enda anledning varför någon skulle förlåta ett sådant snedsteg?

Du är totalkörd, du har gjort bort dig oförlåtligt. Live with that.
  • Emil2001

Min sambo vet egentligen att jag inte är något svin men att jag tyvärr betedde mig som ett svin. Vi ska få barn tillsammans, de finaste man kan göra som par har vi gjort.

• Anonym (Tung pung)

Tung pung är ingen ursäkt. Går enkelt att lösa på egen hand. Hört talas om att runka?

• Emil2001
    Anonym (Tung pung) skrev 2019-10-14 15:23:54 följande:

Tung pung är ingen ursäkt. Går enkelt att lösa på egen hand. Hört talas om att runka?

Ja, ångrar att jag inte bara runkade istället! Känner mig snuskig på ett negativt sett
  • Anonym (G)
    Emil2001 skrev 2019-10-14 15:19:36 följande:

Min sambo vet egentligen att jag inte är något svin men att jag tyvärr betedde mig som ett svin. Vi ska få barn tillsammans, de finaste man kan göra som par har vi gjort.

Tvärtom, nu vet din sambo att du är ett svin vilket hon förmodligen inte visse innan. Hållet med Carina, du kan omöjligt förvänta dig en framtid med din sambo (snart ex).
  • Emil2001
    Anonym (G) skrev 2019-10-14 15:29:42 följande:

Tvärtom, nu vet din sambo att du är ett svin vilket hon förmodligen inte visse innan. Hållet med Carina, du kan omöjligt förvänta dig en framtid med din sambo (snart ex).

De finns dom som förlåter och ska bevisa att jag inte är ett svin
  • Anonym (Löjlig)

Du är så löjlig, skyller på alkoholen

Ta ditt ansvar för handlingarna istället

• Emil2001
    Anonym (Löjlig) skrev 2019-10-14 16:37:59 följande:

Du är så löjlig, skyller på alkoholen

Ta ditt ansvar för handlingarna istället

Jag tar ju ansvar erkänner också att var var ett svin
Svar på tråden Gjort bort mig