• Emil2001

Gjort bort mig

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

• Svar på tråden Gjort bort mig
  • Emil2001
    Anonym (Öh) skrev 2019-10-15 14:33:12 följande:

Ja där slängde du inte bara bort din sambo. Där slängde du bort daglig kontakt med ditt barn. Bra jobbat. Var det värt det? Barnet kommer vara långt över året innan du kommer få ha det varannan helg och betydligt äldre än så för att du ska få ha det varannan vecka.

För barnets skull hoppas jag att hon förlåter dig och kan komma överens med dig ändå. Men för hennes skull så borde hon be dig fara och flyga. Efterson hon är ung så är det extra svårt att hålla sig lugn med alla hormoner så det finns alltid en risk att hon inte ens vill skriva under att du är pappan.

Varför hålla på att trycka med det med mitt barn. Jag har all rätt att få träffa också
  • Emil2001
    Anonym (Hoppsan) skrev 2019-10-15 16:00:34 följande:

Ja sådär kan man nog komma undan.

Sörj int så hårt, antingen ?förlåter? hon dig och du kommer få höra om detta under resten av livet eller så går ni vidare och du kan vara lugn över duckad föräldra-kula.

Skaffa barn är inte egentligen världen grej, och är långt tråkigare och uppoffrande än vad nån erkänner.

Om hon förlåter mig varför skulle jag få höra om detta i hela livet. Visst ett tag och att hon kan vara misstänksam men kommer bevisa för henne
  • Anonym (LÖGNARE ”Madde”)

FÖR FAN! Sluta nu hitta på!!!!

Tyvärr kan jag inte skriva ditt namn här men är man tillräckligt uppmärksam så kan man se det..

• Emil2001
    Anonym (Vv) skrev 2019-10-15 16:18:28 följande:

Vad hade du gjort och tyckt om du kommit hem och din tjej legat naken med en okänd man. Kanske lite könssjukdomar på det också...?

Det hade väl varit nice? Du hade väl inte blivit arg eller ledsen? 

Jag har sagt att jag förstår att hon blir arg och ledsen. Jag hade själv tyckt att hon var ett jävla svin. Sen vet jag inte efter ett tag om jag skulle förlåta eller inte. Men oavsett hade jag sett till så barnet hade båda föräldrarna
  • Emil2001
    Anonym (Vv) skrev 2019-10-15 16:18:28 följande:

Vad hade du gjort och tyckt om du kommit hem och din tjej legat naken med en okänd man. Kanske lite könssjukdomar på det också...?

Det hade väl varit nice? Du hade väl inte blivit arg eller ledsen? 

Jag har sagt att jag förstår att hon blir arg och ledsen. Jag hade själv tyckt att hon var ett jävla svin. Sen vet jag inte efter ett tag om jag skulle förlåta eller inte. Men oavsett hade jag sett till så barnet hade båda föräldrarna
  • viseversa
    Anonym (LÖGNARE ”Madde”) skrev 2019-10-15 18:51:39 följande:
    Tyvärr kan jag inte skriva ditt namn här men är man tillräckligt uppmärksam så kan man se det..
    kan du lämna tråden? Jag förstår inte vad du tillför om jag ska vara ärlig. 
  • Emil2001
    Anonym (LÖGNARE ?Madde?) skrev 2019-10-15 17:10:27 följande:

Jag vet precis vem du är!!

Om folk hade vetat ens hälften av vad du ställt till med och vem du egentligen är... oj oj oj

?
  • Emil2001
    Anonym (9) skrev 2019-10-15 17:27:56 följande:

Nu blir man ju jättenyfiken. Hur kan du vara så säker på vem det är? Och vad är det han har gjort?

Vi känner inte varandra för fem öre
  • Anonym (Zäta)
    Anonym (LÖGNARE ?Madde?) skrev 2019-10-15 18:51:39 följande:

Ok så heter hon Madde?

Varför hitta på en sån här tråd?
Svar på tråden Gjort bort mig