• Emil2001

Gjort bort mig

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

• Svar på tråden Gjort bort mig
  • Anonym (Löjlig)
    Emil2001 skrev 2019-10-14 17:03:35 följande:

Jag tar ju ansvar erkänner också att var var ett svin

Du använder alkoholen som en ursäkt
  • Anonym (...)

Vad du ska göra? Du ska packa dina väskor och flytta ut.

• Anonym (Yl)

Okej, du säger att det inte betyder något men för henne är det hela världen. Det är inte så "bara". Uppenbarligen betyder inte hon någonting för dig heller. Usch. Stackars henne om detta är sant.

• Anonym (Fy fan)

Rätt åt dig, hoppas du inte kan sova äta! Du är värd att lida. Tänk dig hela situationen innan du kom hem med tjejen! Du hade sååå många gånger chans att stoppa detta! Men du tänkte enbart med kuken! Tänk dig efter förlossningen då kan det också ta veckor/månader att hon kan ha sex! Hon bär dit barn och av någon anledning inte kan ha sex. Och då går du ut och fylle knullar! Ta dina saker och dra där ifrån så ditt ex kan få komma hem och vara i lgh och fokusera på sig o barnet och glömma dig

• Anonym (Zäta)

Du ska stå för vad du gjort, som är helt oförlåtligt och så jävla nonchalant. Vad så egentligen den andra tjejen då när han vakna av din skrikande gravida sambo?

Det du ska göra nu är att lämna din sambo ifred, du kan erbjuda dig att vara med på förlossningen men räkna inte med det. Det kommer bli en så otroligt tuff tid för henne nu och du ska bara vara där och göra det hon ber om, om hon ber om nåt. Du kan se fram emot att bli varannan vecka förälder om några år när barnet är redo. Fram till dess om du verkligen ångrar dig och menar det så ska du finnas där om de behöver dig. Du har sabbat hennes liv och därmed även ditt barns första tid i livet.

Fundera på om du klarar dig att vara utan sex nåt el några år framåt. För det är vad du borde föra om du vill ha din sambo och barn i din framtid. Gör du inte det så slösa inte hennes tid.

• Jordfelsbrytaren
    Anonym (Zäta) skrev 2019-10-14 19:15:38 följande:

Du ska stå för vad du gjort, som är helt oförlåtligt och så jävla nonchalant. Vad så egentligen den andra tjejen då när han vakna av din skrikande gravida sambo?

Det du ska göra nu är att lämna din sambo ifred, du kan erbjuda dig att vara med på förlossningen men räkna inte med det. Det kommer bli en så otroligt tuff tid för henne nu och du ska bara vara där och göra det hon ber om, om hon ber om nåt. Du kan se fram emot att bli varannan vecka förälder om några år när barnet är redo. Fram till dess om du verkligen ångrar dig och menar det så ska du finnas där om de behöver dig. Du har sabbat hennes liv och därmed även ditt barns första tid i livet.

Fundera på om du klarar dig att vara utan sex nåt el några år framåt. För det är vad du borde föra om du vill ha din sambo och barn i din framtid. Gör du inte det så slösa inte hennes tid.

• Emil2001
    Anonym (Yl) skrev 2019-10-14 19:05:28 följande:

Okej, du säger att det inte betyder något men för henne är det hela världen. Det är inte så "bara". Uppenbarligen betyder inte hon någonting för dig heller. Usch. Stackars henne om detta är sant.

Du vet ingenting vad hon betyder för mig. Jag har full förståelse om hon tycker att jag är ett stort svin men alla kan göra misstag. Detta var mitt
  • Anonym (Jaha)

Är hon kvinna nog så ber hon dig fara åt helvete!
    Detta är så jävla dumt så jag tror att det är en troll-tråd!
    Du förtjänar ett liv utan ditt barn - tyvärr är det så!!!

• Emil2001
    Anonym (Fy fan) skrev 2019-10-14 19:13:05 följande:

Rätt åt dig, hoppas du inte kan sova äta! Du är värd att lida. Tänk dig hela situationen innan du kom hem med tjejen! Du hade sååå många gånger chans att stoppa detta! Men du tänkte enbart med kuken! Tänk dig efter förlossningen då kan det också ta veckor/månader att hon kan ha sex! Hon bär dit barn och av någon anledning inte kan ha sex. Och då går du ut och fylle knullar! Ta dina saker och dra där ifrån så ditt ex kan få komma hem och vara i lgh och fokusera på sig o barnet och glömma dig

Jag känner mig snuskig på negativt sett och som ett stort svin. Förmodligen förtjänar jag de. Men vad som händer är mellan mig och min sambo. Jag försöker tänka positivt och kommer göra allt för att hon ska lita på mig igen. Förmodligen kommer hon tycka att jag är ett svin ett tag, men gjort är gjort och jag ångrar mig som fan.

Men om jag sköter mina kort rätt så har jag säkert en chans
Svar på tråden Gjort bort mig