• Emil2001

Gjort bort mig

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

• Svar på tråden Gjort bort mig
  • Anonym (Ändra ditt liv)

Jag tänker, att eftersom ni ska ha barn tillsammans, så finns det all anledning att försöka reda upp det här. För barnets skull. Och även om ni inte ska leva tillsammans som ett par, så måste ni ju ha en fungerande föräldrarelation i 18-20 år - och på ett sätt resten av livet. Barnet är prio ett, tänker jag. 

Om din tjej eller extjej ska förlåta dig för det här, så tror jag att du måste bestämma dig för att ändra ditt liv helt och hållet. Alltså sluta gå ut på krogen, sluta dricka alkohol. I alla fall något år, helt och hållet, för att komma ur de här dåliga vanorna. Ta ett "vitt år", lova dig själv och henne det. Bryt med eventuella polare som försöker dra med dig ut ändå. Ditt barn och förhållandet till dess mamma är mycket viktigare i den fasen som du kommer in i nu om ett par månader, när barnet föds. 

Jag har själv inte upplevt precis det här, men jag tror att jag skulle kunna förlåta det. Om det bara vara en fyllegrej som sagt, med en tjej som mannen inte kände sedan innan och aldrig kommer att träffa igen, och mannen inte fått ha sex på länge. 

Det som ALDRIG skulle gå att förlåta, är om mannen haft en långvarig älskarinna, och under tiden ljugit för mig om övertidsjobb, tjänsteresor och påhälsningar hos släktingar - när han i själva verket varit med henne. För det värsta skulle inte vara själva sexet, utan sveket, lögnerna och tanken på att han sagt till henne också att han älskar henne, att de pratat förtroligt, kanske smitt planer om en gemensam framtid o.s.v.. Sex är inte så viktigt egentligen - men andra kvinnor kan förstås känna olika när det gäller det.

• Anonym (LÖGNARE ”Madde”)
    Anonym (9) skrev 2019-10-15 17:27:56 följande:

Nu blir man ju jättenyfiken. Hur kan du vara så säker på vem det är? Och vad är det han har gjort?

Det är ingen ?Han? till att börja med. Så långt kan jag berätta.
  • Emil2001
    CitronTulo skrev 2019-10-15 07:35:10 följande:

Att du tar hem en okänd brud till din och din sambos gemensamma hem och knullar henne när din gravida sambo är bortrest tycker jag absolut kvalificerar dig till ett otroget svin! En "bra kille" skulle ALDRIG göra så!

Jag har betett mig svinigt men jag är egentligen inget svin
  • Emil2001
    Anonym (Haha) skrev 2019-10-15 08:45:46 följande:

Som man bäddar får man ligga. Du har varit otrogen och tror på allvar att hon bara ska förlåta och gå vidare med dig. Du kan glömma henne. Hoppas ligget var värt det.

Har ju sagt att jag ångrade ligget. Jag ska bli pappa och min bild är att familj bor ihop
  • Anonym (9)
    Anonym (LÖGNARE ?Madde?) skrev 2019-10-15 18:13:08 följande:
    Det är ingen ?Han? till att börja med. Så långt kan jag berätta.
    I så fall är TS sambo inte gravid heller.
  • Emil2001
    anonym2005 skrev 2019-10-15 08:52:29 följande:

Wooow!

Vilket praktälta svin du är!

Som verkligen kan rättfärdiga och ursäkta varenda uns av ditt vidriga, svikande beteende mot din sambo!

Fy fan, hoppas du aldrig får se barnet eller henne igen, hade jag varit hon hade jag gjort allt i min makt för att det skulle bli så.

Jag förstår att jag är ett svin i någras ögon! Men om ni kände mig så skulle ni förstå att jag egentligen inte är något svin. Hon kan inte straffa mig genom att inte få träffa mitt barn oavsett vad som händer mellan oss.

Tänk om du var gravid och gjort så ditt barn inte fick träffa sin pappa. Barnet får reda på de och kommer hata dig för de
  • viseversa
    Emil2001 skrev 2019-10-15 18:27:47 följande:
    Har ju sagt att jag ångrade ligget. Jag ska bli pappa och min bild är att familj bor ihop
    det kommer inte hända. Du får pga ditt beteende leva med att träffa ditt barn ibland och bo isär utan romantiskt förhållande.
  • Emil2001
    Anonym (Fy fan) skrev 2019-10-15 09:34:55 följande:

Men om det är mellan dig och din sambo varför gör du en tråd då ? Hoppas hon aldrig förlåter dig! Så kan du springa på krogen och bli packad och knulla tjejer

Om du va i mina kläder skulle du vilja att jag skrev så till dig?
  • Anonym (Fy fan)
    Emil2001 skrev 2019-10-15 18:34:50 följande:

Om du va i mina kläder skulle du vilja att jag skrev så till dig?

Ja har man gjort så otroligt dum grej så kan man knappast göra en tråd och tro att folk ska klappa dig på huvudet och förstå dig! Jag står för vad jag skrev. Flytta så ditt ex får lugn och ro o kan fokusera på sig o barnet
  • Emil2001
    Anonym (9) skrev 2019-10-15 10:18:17 följande:

TS, jag försvarar på inget sätt det du har gjort, men du ångrar dig uppenbarligen och jag ser ingen mening med att kasta mer skit på dig. Det gör andra i den här tråden så att det räcker. Du undrar vad du ska göra nu och mitt svar är att du inte kan göra något annat än att hoppas att din sambo förlåter dig och vill fortsätta relationen. Det är ju helt upp till henne. Vill hon lämna dig så måste du respektera det. Ge henne den tid hon behöver att bearbeta detta. Ligg inte på och pressa om ett svar. Var är hon nu? Sover hon hemma hos er eller har hon stuckit? Kan ju tillägga att jag själv har blivit bedragen, så jag vet hur din sambo känner. En annan sak jag vill säga är att oavsett vad som händer så har ert framtida barn rätt till sin pappa. Detta säger jag med anledning av att vissa i tråden säger att du inte bör få träffa ditt barn.

Tack, för att du är snäll och inte skriver saker som jag förtjänar.

Jag håller mig tillbaka, hon har dock sms:at mig att hon kommer hem imorgon. Men hon gjorde klart att hon ser mig som ett svin och inte vill ha så jättemycket kontakt just nu. Även om vi kommer bo under samma tak. Hon skrev att hon måste få tänka innan vi kan prata på igenom de här.

Oavsett vad som händer så tack för att du tycker att jag ska få träffa mitt barn.

Känner mig så jävla smutsig,snuskig & svinig. Önskade verkligen de var ogjort!
Svar på tråden Gjort bort mig