• Emil2001

Gjort bort mig

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

• Svar på tråden Gjort bort mig
  • Anonym (Ändra ditt liv)
    Anonym (LÖGNARE ?Madde?) skrev 2019-10-15 19:08:52 följande:

www.familjeliv.se/forum/thread/79770108-vad-ska-jag-gora

Här har ni en av originaltrådarna.

Ja, det verkar faktiskt vara samma person. Men hela historien behöver inte vara lögn för det. TS kan fortfarande vara en av kontrahenterna, och vilja bearbeta det här genom att se vilka svaren blir ifrån olika "vinklar" s.a.s.. Jag har själv gjort så någon gång när jag har bett om råd anonymt om någon relationsgrej, att jag har skrivit ur den andra personens perspektiv. Bara för att försöka förstå honom/henne. Och som sagt se vilka svaren blir. 
  • Anonym (9)
    Anonym (Ändra ditt liv) skrev 2019-10-15 23:47:56 följande:

Ja, det verkar faktiskt vara samma person. Men hela historien behöver inte vara lögn för det. TS kan fortfarande vara en av kontrahenterna, och vilja bearbeta det här genom att se vilka svaren blir ifrån olika "vinklar" s.a.s.. Jag har själv gjort så någon gång när jag har bett om råd anonymt om någon relationsgrej, att jag har skrivit ur den andra personens perspektiv. Bara för att försöka förstå honom/henne. Och som sagt se vilka svaren blir. 
    Vad får dig att tro att det är samma person?
  • Anonym (svin)

Det löser sig säkert om du ger henne tid att komma över det. Det fina med att ni har ett barn på g är att du har rättigheter nu. Hon kan inte undvika dig för alltid. 

Och vad fan har man kuken till om man inte använder den? Ge det tid bara

• Emil2001
    Anonym (jag) skrev 2019-10-15 22:42:37 följande:

Från början var jag skogstokig. Jag hittade meddelande mellan dom på datorn. Jag ringde han, han var på utbildning. Jag skrek nog i telefonen så alla hörde. Men när jag fått spytt ur mig allt jag ville, så tog väl ett tag en vecka kanske så började jag kunna prata med honom. Håll ut och vänta ut henne, låt henne vara ledsen och arg på dig. Hon kommer nog inte orka hålla på hur länge som helst. Det kommer nog att släppa om du spelar dina kort rätt. 

Lever du och din kille även idag ihop? Hur gamla är ni? Jag ska göra allt jag kan, dock jobba på mitt tålamod
  • Emil2001
    Zwilma skrev 2019-10-15 22:58:41 följande:

Jag reagerade på din kommentar att det typ är naturenslag att vara otrogen när pungen är full. Det är den dummaste kommentar som jag har hört på länge.

Hur tror du att din sambo mår?

Tror du att hon vill sova i samma, säng som du har knullat en annan tjej. Tror inte det....

Du måste tänka på hur hon känner det just nu, full av graviditets hormoner, hon känner nog att du inte är något och lita på.

Om du vet vart hon är någon stanns, så skriv ett brev och förklara hur du känner det.

Jag tror att det viktigaste är att du lämnar henne i fred just nu.

Hon har en väldigt jobbig tid framför sig.....

Den var ju tung och jag var full.

Ja, hon mår skit. Är inte snälla saker hon säger till mig.

Jag är bereddas köpa en ny säng om hon blir äcklad.

Jag låter henne vara eftersom hon tycker att jag är ett stort svin just nu.
  • Emil2001
    Anonym (9) skrev 2019-10-15 23:58:07 följande:

Vad får dig att tro att det är samma person?

Antingen slutar du snacka ditt skit eller så sticker du från tråden
  • Emil2001
    Anonym (svin) skrev 2019-10-16 00:02:29 följande:

Det löser sig säkert om du ger henne tid att komma över det. Det fina med att ni har ett barn på g är att du har rättigheter nu. Hon kan inte undvika dig för alltid. 

Och vad fan har man kuken till om man inte använder den? Ge det tid bara

Kaka använda den på rätt person. Är inget sådant svin som dig
  • Furienna
    Emil2001 skrev 2019-10-14 14:12:48 följande:

Jag bor ihop min sambo och hon är gravid i 7:e månaden. Hon är helt fantastik och jag älskar henne över allt annat.

Hon sov över hos sin syster i lördags och jag var ute och festa med mina vänner. Jag blev as packad och träffas en okänd brud som följde med mig hem. Jag knullade henne sen somnade vi båda. Söndags morgon! Min sambo kommer hem och hittar oss nakna sovandes. Hon skriker att jag är ett stort jävla svin, sen springer hon ut från lägenheten.

Jag har inte hört något från henne sen dess. Jag har ringt och sms:at men hon svarar mig inte.

Vad ska jag göra nu? Det var ju bara ett knull på fyllan som inte betyder något.

Fan känner mig så jävla snuskig

Ja, du är mycket snuskig. Hoppas du lär dig att inte dricka dig full igen, om du vill vara trogen mot en partner. Men det är nog kört mellan dig och din gravida före detta sambo.
  • Emil2001
    Furienna skrev 2019-10-16 01:01:18 följande:

Ja, du är mycket snuskig. Hoppas du lär dig att inte dricka dig full igen, om du vill vara trogen mot en partner. Men det är nog kört mellan dig och din gravida före detta sambo.

Jag sa bara att jag kände mig snuskig. De betyder inte att jag är snuskig och definitivt inte mycke snuskig som du uttrycker de.

Jag får dricka hur mycket jag vill kan kan nog vara trogen ändå.

Sluta bete dig som en gubbe
  • annabellelee

Jag tror och hoppas verkligen att du är ett troll, för om det finns människor som är så hjärtlös och egoistiska därute blir jag rädd på riktigt.

Om du inte är ett troll: rannsaka ditt liv och vad du prioriterar i livet. Just nu verkar din pung vara prio ett. Är det så du vill ha det är förhållanden inget för dig.

Lämna din flickvän i fred och låt henne ta ett beslut krig vad som är viktigt i hennes liv, och hur hon vill att barnet ska få växa upp. Bara backa och ge henne tid att tänka.

Svar på tråden Gjort bort mig