BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Det kan ju vara tidigt också. Mina test stegrade snabbt efter BIM.. :) Har du provat eftermiddagsurin? Mitt morgonurin är värdelöst. Plussar som starkast från 12:00 på dagen och framåt kvällen. :)
Ja du har nog rätt, starkare ikväll å gjorde ett clear blue som så gravid v1-2....Vilken vecka r jag då i ????
Jag är också heeeelt grön på detta. Det var IVF-kliniken som sa att jag skulle ringa och boka tid på barnmorskemottagningen. Trodde det var för tidigt men som hon sa; det är snart jul och så :)
Wow imponerande kompis du har! Har ni berättat för familjen? Vi tänkte försöka hålla oss till jul. Men jag har berättat för mina två nära kollegor, vi skulle ha vinkväll samma dag som jag plussade och de skulle såklart undra varför jag drack alkoholfritt ;D
Idag har jag varit på det första samtalet :) herregud så mycket som ska bokas in, nästan så man får ta ledigt från jobb. Jag ska på tidigt ultraljud nästa torsdag, håller verkligen tummarna!!
Idag har jag varit på det första samtalet :) herregud så mycket som ska bokas in, nästan så man får ta ledigt från jobb. Jag ska på tidigt ultraljud nästa torsdag, håller verkligen tummarna!!
Jag hoppar inte här!
Jag plussade i tisdags på ÄL+11, enligt MVC är det helt omöjligt att plussa så tidigt så de trodde inte ens på mig.... så himla irriterande. Jag har fått tid på tisdag nästa vecka så då får vi se vad de säger :) enligt natural cycles är jag i v. 3+6 (enl. CB digital 2-3 veckor, vilket är 4-5 veckan så det stämmer ju) och enligt MVC i vecka 6-7, haha spännande att se vad som stämmer. för övrigt har jag grymt ont i magen, mensvärk deluxe typ. Vad gör ni för att bli av med molvärken? Tar ni några läkemedel som är ok är att ta under graviditet?
Gruppen är inte synlig alls så skriv om ni vill vara med så bjuder jag in :)
Jag vill jätte gärna vara med i gruppen
Äntligen efterlängtat plus för mig idag! Glädjen är toootal! Om jag räknat rätt bf 23/7 :D Bor i Småland, någon mer?!