BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Tack! Ja, första barnet! Så spännande! Kul, då har vi nästan ultraljud samtidigt! Vilken vecka kommer du vara i då? :)
Då kommer jag vara i v. 9 (8+0) enligt appen. Vet inte varför det bli så "sent". Låter som alla andra får komma i v.8..?
Det beror väl lite på om det är landsting eller privat, tänker jag. Och för min del så är det ju för att jag har genomgått behandling hos dem och att de ska kolla att allt ser bra ut. :)
Jag har gjort IVF inom landstinget så... men de kanske inte hade några lediga tider veckan innan :) Är så j*kla otålig bara, vill veta nu om allt är som det ska! =)
Så hoppas hoppas hoppas verkligen att den lill* mår bra och stannar kvar! Eller vem gör inte det förresten
Ja, så kan det ju vara!
Det är första. Jag slutade med p-piller redan 2012 men då tänkte vi i några år att händer det så är det välkommet. Började med utredning våren 2017 och sedan första IVFn februari 2018, när det inte tog sig då och efter andra omständigheter pausade vi fram till augusti 2019 - som inte tog sig, och nu tredje försöket gick det. Så hoppas hoppas hoppas verkligen att den lill* mår bra och stannar kvar! Eller vem gör inte det förresten
Hej!
Finns det någon som plussat och bor runt Örebro? Jag är 30, min man 33. Vi plussade i lördags 9/11 (Via ivf) och har bf 13/7 om allt går vägen
Ja, det är verkligen lustigt att vi har samma datum! Nu har jag ringt barnmorskemottagningen också och fått en tid den 25 november för ett hälso-samtal, därefter bokar man in ett inskrivningssamtal tydligen. Vet inte riktigt vad skillnaden är för jag ska lämna blodporver inför det här första..Har du kontaktat barnmorskemottagningen än?
Åh, jag har ingen särskild craving än så länge mer än att jag ständigt är sugen på ALLT. Snart suktar man väl efter murbruk också =D Men jag har sådan fruktansvärd halsbränna så jag har svårt att äta =(
Hej!
Finns det någon som plussat och bor runt Örebro? Jag är 30, min man 33. Vi plussade i lördags 9/11 (Via ivf) och har bf 13/7 om allt går vägen
Nej, jag har inte ringt barnmorskemottagningen än. Men det är nog bra att göra det =) Är så grön på det här, så vet inte riktigt när och hur man ska göra... haha.
Murbruk och krita... mums! ;D Lunchade med en kompis idag som bara: det är något speciellt över dig, du är gravid va?? Jisses alltså, hon är otrolig på sånt där. Så nu har jag berättat för min första person utanför familjen. Jätteläskigt, men det gick inte att ljuga. Hon tyckte man skulle njuta utav detta, så ska försöka att göra det nu =)