• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • BeckaBecka
    Anonym (Orolig) skrev 2019-11-22 23:25:10 följande:

Någon annan som fortfarande får ?molvärk? i vecka 8? Är i 7+5 idag och har fortfarande ont till och från... gör mig superorolig!!

Jag är i 8+1 och har mycket molvärk. Det gör även ont när jag hostar och nyser. Hon som gjorde ultraljud sa att detta var helt normalt, att det är livmodern som växer.
  • Corros

För 9 dagar sedan fick jag ?vecka 2-3? på clearblue digital. Imorse testade jag och tänkte att det skulle blir 3+, men det står fortfarande på vecka 2-3. Känns inte alls bra :(

Jag är antingen i 4+5 eller 6+0 idag (hade spottings innan mens så jag vet inte vilken dag jag ska räkna).

Ska jag vara orolig?

• LizzieP
    Corros skrev 2019-11-23 10:41:44 följande:

För 9 dagar sedan fick jag ?vecka 2-3? på clearblue digital. Imorse testade jag och tänkte att det skulle blir 3+, men det står fortfarande på vecka 2-3. Känns inte alls bra :(

Jag är antingen i 4+5 eller 6+0 idag (hade spottings innan mens så jag vet inte vilken dag jag ska räkna).

Ska jag vara orolig?

Jag tycker clearblues digitala med veckoindikatorer är lite luriga... Jag litar inte på dem! Jag fick "inte gravid", samtidigt som rätt tydliga plus på analoga... Jag tror inte alls du behöver vara orolig <3
  • Corros
    LizzieP skrev 2019-11-23 10:55:23 följande:

Jag tycker clearblues digitala med veckoindikatorer är lite luriga... Jag litar inte på dem! Jag fick "inte gravid", samtidigt som rätt tydliga plus på analoga... Jag tror inte alls du behöver vara orolig <3

Tack<3

Så himla tufft med de första veckorna. Man är ett asplöv till och från.
  • BeckaBecka

Ska jag vara orolig?

Mitt clearblue veckoindikator visade inte 3+ förrän jag var i 6+6 så jag skulle försöka tänka positivt :) och skit i testen eller ta ett nytt om typ 1 vecka. Det är skitsvårt, jag vet men de gör bara att man nojar mer.
  • Corros
    BeckaBecka skrev 2019-11-23 13:37:32 följande:

Mitt clearblue veckoindikator visade inte 3+ förrän jag var i 6+6 så jag skulle försöka tänka positivt :) och skit i testen eller ta ett nytt om typ 1 vecka. Det är skitsvårt, jag vet men de gör bara att man nojar mer.

Håller med. Ångrar att jag tog ett men sparar det nästa till om en vecka. Tack för pepp <3
  • Lady K
    BeckaBecka skrev 2019-11-23 09:24:05 följande:

Jag är i 8+1 och har mycket molvärk. Det gör även ont när jag hostar och nyser. Hon som gjorde ultraljud sa att detta var helt normalt, att det är livmodern som växer.

Precis så är det för mig med, att det hugger till i ligamenten när jag hostar. Känns så skumt. Har precis som min förra graviditet börjat nysa när jag ska äta också, det är som om det triggar igång något i strupen. Haha, såå konstigt. Annars är jag fortsatt trött och illamående i stort sett konstant.
  • Solros2

Ska jag vara orolig?

Jag tog förra fredag då jag va på +8 dagar försenad mens då visade 3+ Då änligt min sista mens var jag v 4+3

Tog ett nytt igår och även den visade 3+ vet att den visar inte mer än 3+ Även om jag är i 8 v men ville se att jag är fortfarande gravid har haft fler missfall innan !
  • Corros
    Solros2 skrev 2019-11-23 17:39:04 följande:

Jag tog förra fredag då jag va på +8 dagar försenad mens då visade 3+ Då änligt min sista mens var jag v 4+3

Tog ett nytt igår och även den visade 3+ vet att den visar inte mer än 3+ Även om jag är i 8 v men ville se att jag är fortfarande gravid har haft fler missfall innan !

Jag vet att +3 är max för cb. Blev bara ställd när jag är kvar på 2-3 veckor med nio dagars mellanrum med testen. Man försöker hitta säkra kort men det finns ju inga. Bara att vänta :)

Härligt att du är i v 8! Dit vill jag också :)
  • barntokiggg
    reptilina skrev 2019-11-22 23:02:14 följande:

Hoppar in här, glad att vara i en BF-tråd igen. Var med i junitråden men fick ett tidigt missfall i bara 5+4. Och sen gravid igen på första ÄL efter missfall. Beräknad till 26-27/7. Svårt att vara riktigt glad eftersom det förra slutade så snabbt, men man får glädjas ändå nånstans. Nu hoppas vi bara att krypet stannar.

Hej! Och grattis! Är i ganska samma sits som dig. Fick ett MA i vecka 8 i sep som troligtvis dött i vecka 5. Men nu är jag gravid igen efter första mensen och försöker vara glad. Kommer du göra tidigt ultraljud?
Svar på tråden BF JULI 2020