• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • LizzieP
    feliciamaria24 skrev 2019-11-22 15:43:28 följande:

Molvärk verkar va vanligaste symtomet!

Någon som har varit gravid med bröst implantat ?

Jag har bröstförstoring sen 1 år tillbaka, undrar ifall de kan påverka om brösten växer/ömmar. Vet att man inte alltid kan amma men det kan man ändå aldrig garantera oavsett tyvärr..

Implantat bakom muskeln men det verkat funka fint, förutom att dem är stenhårda nu haha. Min bästa vän har ammat flera barn med implantat utan problem så är inte så orolig :D
  • feliciamaria24

Oh va skönt att höra att det gått bra även med implantat! Tack för alla svar

• patfnatt

Också beräknad juli 2020! Hur mår ni? I måndags kom mitt illamående och jag mår så kasst varje dag.. Någon som har något tips på vad man kan göra? ????????

• Ereya

Vill ni får ni jättegärna gå med i vår grupp, BF Juli 2020 som är dold för andra, det syns varken att man är medlem och gruppen går heller inte att söka på :) 

Skriv ett pm till mig med er mailadress kopplat till Facebook så lägger jag till er, vi är ett härligt gäng där nu som bollar allt mellan himmel och jord gällande graviditeten :) 

• Mammatillviva

Jag skrev också ett pm, vill gärna vara med!

En annan sak som jag tänkte höra mig för om någon kanske vet.. Jag fick en remiss från min barnmorska om att få göra KUB, de skickade remiss då den inte görs i min kommun (Nyköping) men jag kunde själv boka en tid till en annan vars undersökningen görs (utan kostnad) men jag vet inte alls vart jag kan vända mig och vilken mottagning som är mig närmast? Någon som kan hjälpa mig och försöka lista ut det? Vore supergulligt för jag fattar ingenting, haha känns lite som jag har blivit lite snurrig i huvet av graviditeten! :D

• staar
    Ereya skrev 2019-11-22 20:37:34 följande:

Vill ni får ni jättegärna gå med i vår grupp, BF Juli 2020 som är dold för andra, det syns varken att man är medlem och gruppen går heller inte att söka på :) 

Skriv ett pm till mig med er mailadress kopplat till Facebook så lägger jag till er, vi är ett härligt gäng där nu som bollar allt mellan himmel och jord gällande graviditeten :) 

Jag vill jätte gärna gå med längre fram. Jag är rätt nojig över att någon man känner är med och ser det kommer ut på den vägen då vi vill hålla på det ett tag till
  • reptilina

Hoppar in här, glad att vara i en BF-tråd igen. Var med i junitråden men fick ett tidigt missfall i bara 5+4. Och sen gravid igen på första ÄL efter missfall. Beräknad till 26-27/7. Svårt att vara riktigt glad eftersom det förra slutade så snabbt, men man får glädjas ändå nånstans. Nu hoppas vi bara att krypet stannar.

• Anonym (Orolig)

Någon annan som fortfarande får ?molvärk? i vecka 8? Är i 7+5 idag och har fortfarande ont till och från... gör mig superorolig!!

• Anonym (T)
    Mammatillviva skrev 2019-11-22 21:09:24 följande:

Jag skrev också ett pm, vill gärna vara med!

En annan sak som jag tänkte höra mig för om någon kanske vet.. Jag fick en remiss från min barnmorska om att få göra KUB, de skickade remiss då den inte görs i min kommun (Nyköping) men jag kunde själv boka en tid till en annan vars undersökningen görs (utan kostnad) men jag vet inte alls vart jag kan vända mig och vilken mottagning som är mig närmast? Någon som kan hjälpa mig och försöka lista ut det? Vore supergulligt för jag fattar ingenting, haha känns lite som jag har blivit lite snurrig i huvet av graviditeten! :D

Nu är det visserligen ett tag sen, men jag gjorde KUB med dottern på Nyköpings lasarett i januari - 18, gjorde även 4st till ultraljud där under den graviditeten.. Blev väldigt osäker nu, men känns ju konstigt att dom skulle ta bort den möjligheten helt därifrån.. Har du kollat med lasarettet..?
Svar på tråden BF JULI 2020