BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli 

Vad har alla för symtom såhär i vecka 6? :)
Själv har jag mild mensvärk som kommer och går, är trött och drömmer mycket om nätterna. Lite svullen om magen oxå.
Tack för svaret, det gör mig lite lugnare. Man kanske ska prata med sin barnmorska som du säger. Han borde ju också kunna få stöd där.
Tack för svaret, det gör mig lite lugnare. Man kanske ska prata med sin barnmorska som du säger. Han borde ju också kunna få stöd där.
Själv har jag mild mensvärk som kommer och går, är trött och drömmer mycket om nätterna. Lite svullen om magen oxå.
För er som är intresserade, detta sa min kiropraktor igår:
Att det finns bara fördelar med kiropraktik under graviditeten. Mindre värk vid födseln och lindrar ryggsmärtor bl.a. Så hon rekommenderar det! Och massage från v 12.
Hon menar att inte finns någon koppling till att kiropraktik leder till missfall eller är negativt för fostret på något sätt.
Det ska tilläggas att man bör kolla upp ifall kliniken utför kiropraktik på gravida då det inte är alla som gör det!
Molvärk verkar va vanligaste symtomet!
Någon som har varit gravid med bröst implantat ?
Jag har bröstförstoring sen 1 år tillbaka, undrar ifall de kan påverka om brösten växer/ömmar. Vet att man inte alltid kan amma men det kan man ändå aldrig garantera oavsett tyvärr..
Jag har bröstförstoring sen 1 år tillbaka, undrar ifall de kan påverka om brösten växer/ömmar. Vet att man inte alltid kan amma men det kan man ändå aldrig garantera oavsett tyvärr..