• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • anette81

Hej

Får jag vara med i denna grupp? Har BF 21 Juli.

Var bor alla? Tänkte om någon bor i närheten av Gävle.

• malinamf
    Solros2 skrev 2019-12-10 10:33:00 följande:

Uppdatering!

Jag har varit på vul idag där visade sig att jag hade fått missfall! :( jag är så ledsen skulle va i v 8+0 idag ! De tog urinprov som vissar positiv och blodprov! Jag ska ditt nästa fredag för att testas på nytt!!

Blöder än men som vanlig menstration!

Jag håller tummarna och önskar er alla lycka till och hoppas det går bra för er!

God Jul och gott nytt år !!

Vad tråkigt! :( förstår att du är ledsen. Håller tummarna för att det tar sig nästa gång! Stor kram!
  • staar
    Solros2 skrev 2019-12-10 10:33:00 följande:

Uppdatering!

Jag har varit på vul idag där visade sig att jag hade fått missfall! :( jag är så ledsen skulle va i v 8+0 idag ! De tog urinprov som vissar positiv och blodprov! Jag ska ditt nästa fredag för att testas på nytt!!

Blöder än men som vanlig menstration!

Jag håller tummarna och önskar er alla lycka till och hoppas det går bra för er!

God Jul och gott nytt år !!

Beklagar så himla mycket, allas mardröm just nu. Det är snart eran tur ! Ge varandra extra kärlek och omtanke och hitta styrka hos varandra. Stort lycka till !
  • Moyha

Hej & grattis alla!

Blev så glad när jag hittade den här tråden. ????

BF 11 juli 2020. Förstföderska och 31 år gammal. Bor I Sthlms län, någon annan där ute med liknande status?

Har så stort behov av att få prata med någon i samma sits som jag själv. Det här hemlighetsmakeriet gör mig galen! ????

• barntokiggg

Måste skriva av mig lite! Jag blir så lycklig när jag tänker på att få min bebis. Planerar redan vår framtid haha! Känns farligt när jag bara går in i vecka 8 imorgon (7+0) men efter vårt UL i måndags så mår jag mycket bättre och vågar längta och tro. Tänker just nu på nästa nyår och att jag skulle vilja åka upp till fjällen med lite fler familjemedlemmar, mamma och pappa osv, och få spendera tid uppe i fjällen med vår bebis som då kommer vara cirka 6 månader. Har alltid vart en dröm när vi vart i fjällen, eller på vilken semester som helst, att få vara där med min lilla familj.

Någon som tänker likadant?

• barntokiggg

Måste skriva av mig lite! Jag blir så lycklig när jag tänker på att få min bebis. Planerar redan vår framtid haha! Känns farligt när jag bara går in i vecka 8 imorgon (7+0) men efter vårt UL i måndags så mår jag mycket bättre och vågar längta och tro. Tänker just nu på nästa nyår och att jag skulle vilja åka upp till fjällen med lite fler familjemedlemmar, mamma och pappa osv, och få spendera tid uppe i fjällen med vår bebis som då kommer vara cirka 6 månader. Har alltid vart en dröm när vi vart i fjällen, eller på vilken semester som helst, att få vara där med min lilla familj.

• Anonym (J)
    barntokiggg skrev 2019-12-11 22:57:27 följande:

Klart man längtar.. <3 Jag och sambon pratar mycket om hur livet ska bli med två barn. Vi längtar efter en liten bebis, men också efter att hen ska få växa upp och leka med våran dotter och att dom ska skapa ett band. Ser fram emot nästa sommar med dottern och en liten bebis (vi får hoppas att den inte blir så dövarm, haha) och vi ser fram emot ett nytt boende som passar en stor familj. Våran lägenhet är tillräckligt stor, men vi har en dröm om hus eller radhus. <3 Jag längtar också efter att kunna ge mina föräldrar ännu ett barnbarn. Dom lyckades bara få ett barn (jag blev till via IVF) så deras dröm är att få flera barnbarn som kan berika deras liv. {#emotions_dlg.flower}
  • barntokiggg
    Anonym (J) skrev 2019-12-11 23:23:25 följande:

Klart man längtar.. <3 Jag och sambon pratar mycket om hur livet ska bli med två barn. Vi längtar efter en liten bebis, men också efter att hen ska få växa upp och leka med våran dotter och att dom ska skapa ett band. Ser fram emot nästa sommar med dottern och en liten bebis (vi får hoppas att den inte blir så dövarm, haha) och vi ser fram emot ett nytt boende som passar en stor familj. Våran lägenhet är tillräckligt stor, men vi har en dröm om hus eller radhus. <3 Jag längtar också efter att kunna ge mina föräldrar ännu ett barnbarn. Dom lyckades bara få ett barn (jag blev till via IVF) så deras dröm är att få flera barnbarn som kan berika deras liv. 

Åh så mysigt <3 Ja att ge ens föräldrar ett till barnbarn gör mig också helt varm. Nu har jag många syskon, 5 stycken, och det har blivit 6 barnbarn innan från mina äldre syskon som är 8+ år äldre än mig, då jag bara är 22 men just denna blir min pappas första biologiska barnbarn som bara är hans. Jag och min lillaysyster har samma pappa och de 4 äldre en annan så de barnbarnen har ju sin morfar och min pappa är ju "mammas man", som barnen såklart älskar och han älskar dem, han har ju alltid vart där. Men den här gången få pappa bli morfar :)
  • Solros2
    staar skrev 2019-12-11 20:39:36 följande:

Beklagar så himla mycket, allas mardröm just nu. Det är snart eran tur ! Ge varandra extra kärlek och omtanke och hitta styrka hos varandra. Stort lycka till !

Tack snälla ! Vi hoppas att nästa gång har vi tur!
  • Solros2
    malinamf skrev 2019-12-11 20:12:37 följande:

Vad tråkigt! :( förstår att du är ledsen. Håller tummarna för att det tar sig nästa gång! Stor kram!

Tack så mycket!

Kram från mig också !
Svar på tråden BF JULI 2020