BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
@solros2 : tack så jätte mycket! Snart är det din tur <3 gott nytt år!!
Hej Alla!
Jag har efter många läskiga turer och mycket gråt ändå börjat tro på att det kommer bli en liten bebis.
BF 5 juli
Så, nu är jag gärna med
även i Fb grupp
hur skickas pm?
(helt ny här)
Hej Alla!
Jag har efter många läskiga turer och mycket gråt ändå börjat tro på att det kommer bli en liten bebis.
BF 5 juli
Så, nu är jag gärna med
även i Fb grupp
hur skickas pm?
(helt ny här)
Hallå, höll på att dimpa i backen ihelgen när jag för skojs skull testa mig då mensen var en dag sen (den har varit regelbunden sen jag tog ut spiralen) Tog 3 test för jag var säker på att dom visa fel, därför att jag har inte haft sex sen slutet av oktober då jag också hade ägglossning precis och jag hade mens som vanligt 2 veckor senare.
Men ska man gå efter sista mensen innan sexet så har jag just gått in i vecka 9+0. Ska på VUL på fredag för att ta reda på vilken vecka jag är i. Hemskt förvirrad. Förra veckan börja brösten ömma hemskt mycket, yrslig och "mensvärk".
Du skrev att du ville höra hur det går, jag bokade ett ultraljud för att vara säker och allt såg bra ut, jag hörde hjärtljud <3 Så skönt! Känner nu att detta forum mest gör mig orolig så tror inte jag kommer vara så aktiv, haha, men kanske kollar in ibland. Allt gott!
Jag gjorde Nipt Harmony i onsdags inkl di Georges. Väntan på svar är olidligt långsamt.
Svar bör komma innan helgen..
Försöker nu att tänka mest på att testresultatet är ett svar på kön och se fram emot det.
Någon annan här som gjort Nipt?
Hur levereras testresultatet, i form av sannolikheter eller ett Ja/Nej för resp trisomi och könskromosomavvikelse?
Hej
Får jag vara med i denna grupp? Har BF 21 Juli.
Var bor alla? Tänkte om någon bor i närheten av Gävle.
Hej Anette81
Det verkar vara lite tyst i den här traden. Kanske alla r inne i fb gruppen ist jag vet inte, har inte fatt komma med dar an
Jag bor i sthlm, eller utanför, och ska fa bebis i början av juli. Nr r din bf?
Någon annan som fått tillbaka lite växtvärk i vecka 10-12? Är i vecka 11 nu och har senaste dagarna haft en del växtvärk på kvällarna. Det gör inte direkt ont, men är obehagligt molande. Vet att allt är bra därinne hitills (hörde hjärtat senast för nån timme sen) så jag gissar på att det är växtvärk?