BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Jag är i v. 11, går in i v. 12 nu på måndag. Känns sååå skönt att äntligen närma sig den där stora milstolpen. Fick se ett tickande hjärta i v. 10, så jag börjar våga glädjas och förbereda mig på att vi faktiskt får bebis nästa år. <3 Men såklart sitter oron fortfarande i.
Ååh.. nu blir jag stressad :( v. 8 nu såg hjärtljud igår. Livrädd fram tills nästa ultraljud. Läste att missfallsridken efter man sett hjärtljud sjunker till 1,9% men verkar ej stämma :/
Ja jag hoppas det! Men usch stackars dig! blödde du mycket och andra symtom? Har dina graviditetssymtom försvunnit nu om du hade några?
Ååh.. nu blir jag stressad :( v. 8 nu såg hjärtljud igår. Livrädd fram tills nästa ultraljud. Läste att missfallsridken efter man sett hjärtljud sjunker till 1,9% men verkar ej stämma :/
Jag har med bf 28 juli
V 7 exploderade illamåendet för mig, är nu i v 8 och det fortsätter. Fruktansvärt att jobba och försöka vara trevlig mot kollegor och kunder när man mår så illa... Det som funkar är att ligga still, jobba, komma hem och lägga sig direkt och inte röra sig något mer. Ska nu på måndag till barnmorskemottagning för inskrivning hoppas att gå några tips för att göra jobbet lite lättare. :)
Hej allihopa! Jag är gravid i v 11 med barn nr 1. Jag fick tips av min syster att gå in här och kolla om jag kunde hitta en Facebook grupp för bf juli 2020 för hon sa att det varit ovärderligt för henne under graviditet och efter när barnet kommit. Jag har läst en hel del inlägg här och tycker alla verkar mycket snälla och stöttande. Jag går gärna med i er facebookgrupp om jag får. Kramar
Hej alla! Hoppas de går bra för er alla.
Nu har jag varit på ultraljud och hört hjärtat bulta 2 gånger med 2 veckors mellanrum, är nu i vecka 9. Vågar nu slappna av och ha tro på att bebis är stark och utvecklas som de ska.
Hoppas de går bra för er alla! <3
Hej alla! Hoppas de går bra för er alla.
Nu har jag varit på ultraljud och hört hjärtat bulta 2 gånger med 2 veckors mellanrum, är nu i vecka 9. Vågar nu slappna av och ha tro på att bebis är stark och utvecklas som de ska.
Hoppas de går bra för er alla! <3
@solros2 : tack så jätte mycket! Snart är det din tur <3 gott nytt år!!
Finns fortfarande plats för er som vill gå med i vår BF Juli-grupp. Skicka pm med er mailadress kopplat till Facebook så bjuder jag in er. Gruppen är hemlig och går inte att söka på, så ingen utomstående ser att man är medlem. Ser fram emot nya ansikten :)