BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Hej.
Läser att fler än Jag spänt väntar och väntat på första ul för att verkligen få bekräftat.
Jag ska på mitt idag och är så nervös. har knappast sovit någonting i natt. Är så orolig för att de inte ska se ett tickande hjärta. Håller mina tummar och försöker tänka positivt. Och tills det är dags håller jag mig sysselsatt med tvätt, disk och städning så jag inte får nån tid att grubbla.
Hej! Hoppar in här jag med nu när jag återfått orken något!
Är i vecka 12+2 och illamåendet har börjat vända något, är lite grann åksjuk typ men inte längre hela dagarna. Ibland kräks jag fortfarande, men skönt att det är på G bort!
Ska på KUB den 3:e så är lite spänd för att se att det faktiskt är något i magen, hittills känns det mest som en väldigt seg och långdragen magsjuka xD
Har BF den 10 juli (om inget ändras på fredag ;) )
Någon här som varit på kub och fått ?dåliga? siffror? Jag fick 1:478 och är superorolig, ska nu gå vidare med NIPT (man blir erbjuden de i Skåne om man får under 1:1000).
Har ni några erfarenheter av att få så dåliga siffror??
Någon här som varit på kub och fått ?dåliga? siffror? Jag fick 1:478 och är superorolig, ska nu gå vidare med NIPT (man blir erbjuden de i Skåne om man får under 1:1000).
Lycka till! Det kommer nog gå jättebra, ska du se. :) Jag har KUB den 2:a! :)
Har gått in i vecka 12 (11+3). Trodde illamåendet skulle börja släppa, men istället så spyr jag nu på morgonen vilket är nytt. Har även märkt att b-vitamin funkar jättebra mot mitt illamående och att jag orkar med dagen då som förut ???? har varit hos BM två gånger, senaste gången så var det inskrivning och prover. Väntar nu på tider för ultraljud, som borde bli någon gång i januari nu.
Jag är väldigt nojig då jag i v.7-8 hade kramper och blödde lite ljusrosa. Men mina symtom har fortsatt, gigantiska bröst, illamåendet etc. Har blivit mer kissnödig nu så vaknar mitt i natten och måste kissa. Fått ännu mer sexlust etc.
Jag hoppas allt är bra där inne men det får vi bekräftat på ultraljud. ????
Det gick superbra. Och tack vare en envis liten bebis som inte ville samarbeta fick jag njuta och se min lilla i över 1 timme :p hihi så lycklig just nu.
Du måste längta enormt till den 2a, skönt att det snart är där!
Gruppen är inte synlig alls så skriv om ni vill vara med så bjuder jag in :)
Grattis! Ja, i övermorgon. Men hitills vet jag iallafall att den lilla lever då jag lyssnar på hjärtat med doppler då och då. Men jag hoppas såklart på en frisk bebis också! <3