Anonym (molnbank) skrev 2019-10-26 13:39:02 följande:
Jag är inte det minsta sugen på att dricka en massa sprit och krogragga så var träffar jag kvinnor som dig? Är heller intresserad av några one night stands eller sånt utan vill ha en partner. Hon ska vilja ha familj och sätta familjen främst, kunna ta vara på sig själv och sen ska kemin finns där. Det är viktigast.
Tycker egentligen att en lång skogspromenad med kaffe i termos, mackor och chokladpraliner vore en perfekt dejt men jag vet ju att kvinnor absolut inte ska gå på en sådan dejt med en okänd man.
Jag är också i bra form, välvårdad, mogen, vet vad jag vill, inga känslostormar, ser hyfsat bra ut.
Kan inte helt låta bli att se det som en kontaktannons :)
Intressant fråga faktiskt, vart man träffar kvinnor som mig. Jag vet faktiskt inte, och något för mig själv att reflektera över egentligen - jag befinner mig nämligen mest på jobbet, hemma, själv i naturen och med vänner på en middag (och då helt osugen att bli raggad på). Kanske på någon föreläsning eller kurs då och då men är väl generellt inte särskilt mottaglig under sådana sammanhang heller. Haha, jag tror jag får börja tänka lite utanför min box lite. Vart träffar man sådana som dig då?
Har testat dejtingappar men nej, det blir aldrig bra. Har nästan förlikat mig med att jag aldrig kommer hitta den där kemin du pratar om :) och förbli självvalt singel för resten av mitt liv.