BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Jag hade mensvärk i 7 dagar. Innan beräknad BIM. Alltså dagen innan trodde jag verkligen att mensen skulle komma när som jag var hundra på det. Jag sa till sambon ?nu kommer mensen? men ingen mens kom :) Nu har jag fortfarande molande värk och sticker till ibland. Detta är så sjukt förstår det inte ens själv. :)
blev så många frågetecken i mitt inlägg de är av smiley gubbarna haha.
Jag hade mensvärk i 7 dagar. Innan beräknad BIM. Alltså dagen innan trodde jag verkligen att mensen skulle komma när som jag var hundra på det. Jag sa till sambon ?nu kommer mensen? men ingen mens kom :) Nu har jag fortfarande molande värk och sticker till ibland. Detta är så sjukt förstår det inte ens själv. :)
blev så många frågetecken i mitt inlägg de är av smiley gubbarna haha.
Fuck min med i förrgår, några dagar förtidigt..
Nu har jag bim typ 30e/31a. Så hänger kvar.
Meen sambon ärende bortrest vid min ägglossning.. Han åker tidigt på morgonen och kommer hem sent dagen efter.. Får ju hoppas de räcker att ligga dagarna innan.. Ni som plussat har ni haft en koll när runt ägglossningen ni haft sex?
Sen undrar jag om nån ammar men plussa?
Jag ammar frt, mest på natten. Tog ägglossnings test nu sist som visade positivt så borde ju haft ägglossning iaf.
Vill så gärna få syskon snart..
1/12 - Ginevi14
2/12 - Nixtie
3/12 pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, En sladdis?
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191, jenno0
11/12 - MW90
12/12 - Mirum, FELT, s0ff
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86
22/12 - MissJibs, Luthiens
23/12 - patzy90, myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89
28/12 - Supertrio, larssonc
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Linnmal
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Bobbycar92
Fuck min med i förrgår, några dagar förtidigt..
Nu har jag bim typ 30e/31a. Så hänger kvar.
Meen sambon ärende bortrest vid min ägglossning.. Han åker tidigt på morgonen och kommer hem sent dagen efter.. Får ju hoppas de räcker att ligga dagarna innan.. Ni som plussat har ni haft en koll när runt ägglossningen ni haft sex?
Sen undrar jag om nån ammar men plussa?
Jag ammar frt, mest på natten. Tog ägglossnings test nu sist som visade positivt så borde ju haft ägglossning iaf.
Vill så gärna få syskon snart..
1/12 - Ginevi14
2/12 - Nixtie
3/12 pusselmamma
4/12 - Linnmal, Emmiealina
5/12 - boshab
6/12 - EllaLo, En sladdis? , Barbrastrei
7/12 - Hoppas96, saran92 , paramore, Snuffles
9/12- Asplövet18, S9191, jenno0
11/12 - MW90
12/12 - Mirum, FELT, s0ff
13/12 - Tjoppa12
14/12 - Loppan883 , Steeph, Sarakarolina
16/12 - solkakan
19/12 - liloma, Nyckelpiga2017
20/12 - Mevi1315, Rosahimmel86
22/12 - MissJibs, Luthiens
23/12 - patzy90, myownworstenemy,
24/12 - Nicciz, hundenhubbe, NervösAnonym
27/12 Fantasifulltnamn, erla91, Snarttrettiochtrevar89
28/12 - Supertrio, larssonc
29/12 - Link92
30/12 - PelloBello
31/12 - Em595, Pewc
Plussat:
Linnmal
Emmiealina
Hoppas på sladdis
FruA2019
Mamma2014
Smuffsan
Bobbycar92
Lägger in mig igen!
Bim typ imorgon ? Appar visar nu olika när nästa mens ska komma.. brukar vanligtvis ha mensvärk innan den kommer men inget än. Tog ett tidigt test i söndags som var negativt såklart. Men bröstvårtorna har idag ömmat/kliat.. känns som om man börjar leta efter symtom haha! Tänker vänta in lör/sön innan jag tar ett test.
Och grattis alla som plussat!!:)
Kan ju meddela att mensen kom som ett brev på posten redan igår, två dagar tidigt. Är SÅ trött på detta och vill bara ge upp, någon annan som känner så? Efter nästan 2,5år så tröttnar man...
Det dryga är att vi ska fira jul hos sambons mamma med hans syster som precis fått en bebis, funderar HELT seriöst på att inte följa med. (Vi umgicks väldigt tajt i många år men inte längre) Orkar inte se, eller få massa frågor om när det är vår tur. Eller hur det går. Kan ni fatta att folk fortfarande frågar såna privata frågor???
Kan ju meddela att mensen kom som ett brev på posten redan igår, två dagar tidigt. Är SÅ trött på detta och vill bara ge upp, någon annan som känner så? Efter nästan 2,5år så tröttnar man...
Det dryga är att vi ska fira jul hos sambons mamma med hans syster som precis fått en bebis, funderar HELT seriöst på att inte följa med. (Vi umgicks väldigt tajt i många år men inte längre) Orkar inte se, eller få massa frågor om när det är vår tur. Eller hur det går. Kan ni fatta att folk fortfarande frågar såna privata frågor???
Hej!
Jag ammar men inte plussat än. Fick nyligt tbx min mens så nu "borde" jag ha äl på lördag om allt stämmer. Nu tror jag ju kanske inte att min kropp redan gått tbx till d normala men man kan ju hoppas iaf:) bim kanske runt den 22/12
Drömmarna tär på mig.. Drömmer om det där förbannade pluset varje natt och vaknar ledsen varje morgon. Har äl nästa vecka. Spydde idag igen, förstår inte varför.. Hoppas på att få ett plus i julklapp, men antar att det blir en käftsmäll även denna månad.