• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • hundenhubbe
    Patzy90 skrev 2019-12-25 21:35:31 följande:

Det finns en fb grupp som inte är dold. Sök bara på nr augusti ????

Vill ha en dold! Men tack så mkt ändå :)
  • Patzy90
    hundenhubbe skrev 2019-12-25 22:56:52 följande:

Vill ha en dold! Men tack så mkt ändå :)

Okej blir du inbjuden så skriv gärna till mig. Är roligare att fortsätta ha kontakt med er :)
  • hundenhubbe
    Daisydiamond skrev 2019-12-26 08:45:12 följande:

Kan någon bjuda in mig till den dolda fb gruppen? Har skrivit till lillus men inget svar.

Emelie Nordström på Facebook eller email: emelie.m.carlstrom@hotmail.com

Vill med bli inbjuden! Skriv här om du blev bjuden :)
  • hundenhubbe
    Patzy90 skrev 2019-12-26 06:25:51 följande:

Okej blir du inbjuden så skriv gärna till mig. Är roligare att fortsätta ha kontakt med er :)

De ska jag! Jag skriver gärna här men tror dom flesta är på fb? Hade en sån här grupp med första dottern. Så roligt att följas åt :)
  • Anx123456
    Jooosen skrev 2019-12-25 15:59:25 följande:

Okej det verkar vara vanligt men fan va nojig man blir! Från att ha varit äcklad av allt till att känna som vanligt... vilken vecka är du i? Skönt att du sett hjärtat!!

Vecka 9 imorgon och gjorde vul strax innan vecka 8

Ja man blir jätteorolig! Idag mår jag dock jätteilla
  • LinneaM93
    Jooosen skrev 2019-12-25 14:59:23 följande:

Senaste två dagarna har ja typ känt mig som vanligt. Illamående och mensvärk känns inget. Fan va nojig jag blir :(

Ta det lugnt :) jag är i v.9 snart och mina symptom kommer och går heeela tiden. Kan vara 4-5 dagar utan molvärk och sen PANG kommer den för någon dag och försvinner igen. Samma med brösten, ömheten varierar från dag till dag. Nu har jag slutat känna efter då jag inte ORKAR längre. Jag var alldeles hysterisk de tre försa veckorna och googlade ?minskade symptom missfall? varje dag o natt. Blev tokig. Lugnade mig då jag märkte att de kom tillabaka gång på gång efter att ha varit lugnt några dagar. Går det fel så går det, vi kan inte påverka hur irriterande det än är :D. Jag är själv rädd för mf då jG fick ett två månader sedan, men men vi får se :)
  • Mjoa

Herregud vilket illamående som slog till igår å håller ännu i sig. Svårt att få i mig mat, men försöker ändå. Inte kräks ännu, men de känns som bara en tidsfråga. Blä. När jag var gravid med mina tvillingar för 5 år sen så hade jag extremt illamående, hoppas jag slipper den intensiteten iallafall. Är i v. 5+6 nu.

• Jooosen
    LinneaM93 skrev 2019-12-26 13:57:19 följande:

Ta det lugnt :) jag är i v.9 snart och mina symptom kommer och går heeela tiden. Kan vara 4-5 dagar utan molvärk och sen PANG kommer den för någon dag och försvinner igen. Samma med brösten, ömheten varierar från dag till dag. Nu har jag slutat känna efter då jag inte ORKAR längre. Jag var alldeles hysterisk de tre försa veckorna och googlade ?minskade symptom missfall? varje dag o natt. Blev tokig. Lugnade mig då jag märkte att de kom tillabaka gång på gång efter att ha varit lugnt några dagar. Går det fel så går det, vi kan inte påverka hur irriterande det än är :D. Jag är själv rädd för mf då jG fick ett två månader sedan, men men vi får se :)

Tack för ditt svar! Känner igen det där jävla googlandet... ska ju på första vul imorn så det känns som en milstolpe. Är sjukt nervös... idag mådde jag as illa på morgonen så tji fick jag! Som du säger. Man kan ju inte påverka ett skit, tyvärr! Hoppas allt går fint för dig denna gång <3
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Jooosen
    Anx123456 skrev 2019-12-26 13:56:36 följande:

Vecka 9 imorgon och gjorde vul strax innan vecka 8

Ja man blir jätteorolig! Idag mår jag dock jätteilla

Aah okej! Jag ska dit imorn på första. Sjukt nervös. Mådde oxå illa som ett as imorse! Skönt på något vis..
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
Svar på tråden BF augusti 2020