BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej,
Mina barn bor i Solna med sin pappa. Bredvid MOS.
Jag bor i Sollentuna men det kanske jag skrev...
Ska vi skriva på chatten istället?
Ska ringa mamma mia imorgon.
Hej,
Mina barn bor i Solna med sin pappa. Bredvid MOS.
Jag bor i Sollentuna men det kanske jag skrev...
Ska vi skriva på chatten istället?
Ska ringa mamma mia imorgon.
Hej!
Jag är v 6 ( 5+0) förra veckan - när jag plussade, då i v 2-3 på cl test hade jag rätt mkt ?mensverk? men nu känner jag ingenting. Varken illamående, spänd mage eller mensvärk. Nästan som jag glömmer av att jag är gravid...
Hej!
Jag är v 6 ( 5+0) förra veckan - när jag plussade, då i v 2-3 på cl test hade jag rätt mkt ?mensverk? men nu känner jag ingenting. Varken illamående, spänd mage eller mensvärk. Nästan som jag glömmer av att jag är gravid...
Ja, men säkert helt normalt då..
Har du vart hos barnmorska på ul ännu?
El har du gjort Cl digitalt test för att veta vecka?
Jag är i vecka 7 (6+6) jag känner inget typ. Ömma bröst men det har jag haft sen innan bim. Annars som vanligt. Konstigt men skönt men oroar mig en del också.
Alma , är du med i facebook gruppen?
Hur når vi varandra?
Ja, men säkert helt normalt då..
Har du vart hos barnmorska på ul ännu?
El har du gjort Cl digitalt test för att veta vecka?
Hej!
Jag vill jätte gärna vara med i facebookgrupp, någon som kan lägga till mig? Skicka privat meddelande så skickar jag min mejl och facebookadress!
Symptom - väldigt irriterad på min man och lite på min tvååring (men anstränger mig mer där såklart), lätt illamående och ömma bröst. Trött och extremt frusen.
Skriver med anonymt nick men är i v.7 och har innan första barnet haft flera missfall samt blödning strax innan bim och framåt (1 v inte efter det peppar peppar) i denna graviditet. Osäker om jag vågar ha sex men vill samtidigt helst inte va utan i 9 mån. Ni som haft missfall och/eller blödning, vågar ni ha sex? Ska man vänta efter en viss vecka? Vet någon i vilka situationer läkare avråder från sex i graviditet?