• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • majekase

Hej!

Jag är gärna med! Plussade i fredags, på bim-2.

Mitt tredje barn :)

Har skickat meddelande till Lullisen!

• majekase
    hundenhubbe skrev 2019-12-26 23:22:11 följande:

Ni kan skriva på messenger ellrr privat meddelande här också!

Skickat pm samt lagt till dig på fb :)
  • Anonym (42 år och plussat)

Jag är ju med i en grupp via Lullisen.

Finns det en till grupp att gå med i på fb?

• sap87
    hundenhubbe skrev 2019-12-26 23:22:11 följande:

Ni kan skriva på messenger ellrr privat meddelande här också!

Går gärna med i en fb grupp. Skriver till dig på fb (Sara)
  • Daisydiamond
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-27 16:37:26 följande:

Jag är ju med i en grupp via Lullisen.

Finns det en till grupp att gå med i på fb?

Ja, Lullisen och andra som är med i 1a fb gruppen verkar inte buda in fler, för ingen svarar på meddelanden här på familjeliv. Så vi som inte blev inbjuda har fått starta en 2a grupp. Kontakta gärna Lullisen att det finns fler som vill vara med i Facebook gruppen.
  • hundenhubbe

Vi är ca 15 st i den andra Facebook gruppen! Vill man va med så skicka vänförfrågan så bjuder jag in er :)

• Marina09
    Är gärna med, skönt att ha andra i samma sits att skriva med. 
    Är troligtvis i v.5, har första besöket hos BM 14/1. 

Vi har försökt sen i somras och blev båda så glada och lyckliga. Är så rädd att få missfall. 

Är verkligen tacksam och så glad över det här efterlängtade barnet, men idag och igår har allt varit nattsvart. Har gråtit konstant och blivit arg för allt. Kan inte ens vara i samma rum som min sambo och så fort han gör eller säger något blir jag vansinnig. Blir så rädd för mig själv. Kan inte hjälpa det. Är så rädd, tänk om jag kommer vara så här i 9 månader. Sån ångest. 

Någon mer som känner igen sig?
  • Patzy90
    Marina09 skrev 2019-12-28 20:29:57 följande:

Är gärna med, skönt att ha andra i samma sits att skriva med. Är troligtvis i v.5, har första besöket hos BM 14/1. Vi har försökt sen i somras och blev båda så glada och lyckliga. Är så rädd att få missfall. Är verkligen tacksam och så glad över det här efterlängtade barnet, men idag och igår har allt varit nattsvart. Har gråtit konstant och blivit arg för allt. Kan inte ens vara i samma rum som min sambo och så fort han gör eller säger något blir jag vansinnig. Blir så rädd för mig själv. Kan inte hjälpa det. Är så rädd, tänk om jag kommer vara så här i 9 månader. Sån ångest. Någon mer som känner igen sig?

Jag blir inte arg men började stört böla idag när ramlösan sprutade vatten i halva bilen. XD
  • Anonym (Alma)

Hej! Jag hoppar gärna ini tråden! Plussade för 8 dagar sen. Väntar nr 5, är fler som väntar 4,5 eller 6 eller fler barn ?

• Anonym (42 år och plussat)

Hej Alma!!

Jag väntar 5 barnet! Har du barn med samma?

Svar på tråden BF augusti 2020