BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej hej!
Efter lång väntan, med dåliga äggreserver plussade jag 22/12
Clearblue sa då 2-3 v
Hade min sista mens 23 nov. Men den är rätt oregelbunden, men enligt appen BF 28 aug 2020.
Nån som oxå precis plussat o fått 2-3 v?
När blev barnet till då undrar jag ;)?
Hej hej!
Efter lång väntan, med dåliga äggreserver plussade jag 22/12
Clearblue sa då 2-3 v
Hade min sista mens 23 nov. Men den är rätt oregelbunden, men enligt appen BF 28 aug 2020.
Nån som oxå precis plussat o fått 2-3 v?
När blev barnet till då undrar jag ;)?
Så kan det nog vara, att jag hade ägglossning innan. När tror du erat lilla pyre blev till?
Jag har ingen aning, men borde vara början av december - 7 december. Om jag är i 2-3 nu!
Hade också mens senast 23 november och bf 28 augusti! Men fick bara 1-2 när jag plussa 22 december. Men tror att jag Hade senare ägglossning och tror jag vet när det hände. Så är inte förvånad! Du fick nog till det tidigare än mig ;)
Jag gissar på typ den 12! Så de kan ju stämma att dagarna diffa så mkt!
Okej allihopa!
Eftersom de gamla medlemmarna verkar hänga på fb och inte här har jag startat en ny grupp där! BF augusti 2020. Gruppen är privat och DOLD. Kan alltså endast hittas av medlemmar. För er som är sugen på att vara med får ni bli vän med mig på fb . Jag heter Ida funseth, från Östersund! Inte Strömsund. Finns en till i hela Sverige xD skriv först här vad ni heter så godkänner jag vänförfrågan på Facebook när jag ser det här så jag inte bjuder in någon random. Hoppas många vill dit, lätt att prata där och lägga ut bilder :D
Okej allihopa!
Eftersom de gamla medlemmarna verkar hänga på fb och inte här har jag startat en ny grupp där! BF augusti 2020. Gruppen är privat och DOLD. Kan alltså endast hittas av medlemmar. För er som är sugen på att vara med får ni bli vän med mig på fb . Jag heter Ida funseth, från Östersund! Inte Strömsund. Finns en till i hela Sverige xD skriv först här vad ni heter så godkänner jag vänförfrågan på Facebook när jag ser det här så jag inte bjuder in någon random. Hoppas många vill dit, lätt att prata där och lägga ut bilder :D
Har fått lite vänförfrågningar men alla har inte skrivit här. Skriv först vad ni heter här ibnan jag bjuder in er :)
Jag heter Johanna
Om man skriver sitt namn här blir det väl synligt på Google?
Okej allihopa!