• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • LinneaM93
    Jooosen skrev 2019-12-26 14:05:00 följande:

Tack för ditt svar! Känner igen det där jävla googlandet... ska ju på första vul imorn så det känns som en milstolpe. Är sjukt nervös... idag mådde jag as illa på morgonen så tji fick jag! Som du säger. Man kan ju inte påverka ett skit, tyvärr! Hoppas allt går fint för dig denna gång <3

Hahah JAG VET! Och så är 50% av svaren ?för mig var det tyvärr ett missfall? o man bara ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ och är alldeles säker att det skitit sig. Haha
  • Jooosen
    LinneaM93 skrev 2019-12-26 14:17:25 följande:

Hahah JAG VET! Och så är 50% av svaren ?för mig var det tyvärr ett missfall? o man bara ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ och är alldeles säker att det skitit sig. Haha

HAHA men ja!! Så tänker man att det är helt kört. Sen nästa sida så har det fått bra trots ojämna symptom. O då får man hopp. Nä ska försöka sluta googla nu :)
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Anonym (Trean)

Är gravid med tredje barnet med bf 21 augusti som det ser ut i appen, försökt skriva till någon av dem som sagt att de kan lägga till en i gruppen men får inget svar. Är den full?

• hundenhubbe
    Anonym (Trean) skrev 2019-12-26 16:39:44 följande:

Är gravid med tredje barnet med bf 21 augusti som det ser ut i appen, försökt skriva till någon av dem som sagt att de kan lägga till en i gruppen men får inget svar. Är den full?

Vi är flera som vill in utan svar!
  • Anonym (Trean)
    hundenhubbe skrev 2019-12-26 16:42:18 följande:

Vi är flera som vill in utan svar!

Ok, konstigt, kanske inte vill in mer i gruppen för de ville väll inte den skulle bli för stor? Är kass på det där med att starta grupper Och hade gärna gjort det om Jag kunde men vill gärna att den är hemlig.
  • hannis12345

Hej hej!

Efter lång väntan, med dåliga äggreserver plussade jag 22/12

Clearblue sa då 2-3 v

Hade min sista mens 23 nov. Men den är rätt oregelbunden, men enligt appen BF 28 aug 2020.

Nån som oxå precis plussat o fått 2-3 v?

När blev barnet till då undrar jag ;)?

• Anonym (Bf17aug)
    Zebran89 skrev 2019-12-26 17:10:23 följande:

Någon som ska göra KUB eller Nipt? :)

Vi kommer göra kub, då alla i vårt landsting erbjuds det. Visar det ngt så gör vi även nipt.
  • Zebran89
    Anonym (Bf17aug) skrev 2019-12-26 17:35:48 följande:

Vi kommer göra kub, då alla i vårt landsting erbjuds det. Visar det ngt så gör vi även nipt.

Okej. Jag erbjuds inte det så jag kommer göra nipt direkt. :)
  • Anonym (Bf17aug)
    Zebran89 skrev 2019-12-26 18:27:34 följande:

Okej. Jag erbjuds inte det så jag kommer göra nipt direkt. :)

Är så konstigt att det är så olika i landstingen. Här erbjuds alla kub kostnadsfritt oavsett ålder. Och även nipt om kub visar ngt som bör kollas.
Svar på tråden BF augusti 2020