• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Anonym (Alma)
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-28 21:40:59 följande:

Hej Alma!!

Jag väntar 5 barnet! Har du barn med samma?

Väntar med samma pappa. 4 söner sedan tidigare. Du?
  • Marina09
    Patzy90 skrev 2019-12-28 21:25:12 följande:
    Jag blir inte arg men började stört böla idag när ramlösan sprutade vatten i halva bilen. XD
    Fy, stackare! Kan det vara gravidhormoner redan som gör att jag mår så här? Känns så tidigt...
    Är livrädd att jag inte ska komma ur det här mörka. Känns så hemskt, är ju så tacksam över det här barnet. Varför är jag inte bara glad? Jag borde sväva på rosa moln. Vi har längtat så länge.
  • Anonym (42 år och plussat)

Alma,

Har tre barn 15, 14 och 8 med mitt ex. Äldsta är en son och sen två döttrar.

Sen har jag min yngsta son (20 månader) med min nuvarande som jag nu väntar barn med;)

Har även två bonusbarn på 15 och 12 år.

Hur gammal är du?

• Hejida1989
    Marina09 skrev 2019-12-28 22:14:50 följande:

Fy, stackare! Kan det vara gravidhormoner redan som gör att jag mår så här? Känns så tidigt...

Är livrädd att jag inte ska komma ur det här mörka. Känns så hemskt, är ju så tacksam över det här barnet. Varför är jag inte bara glad? Jag borde sväva på rosa moln. Vi har längtat så länge.

Samma här! Jätteglad men herregud dessa hormoner! Är så förbannad på min sambo konstant! Bränner av hela tiden för minska lilla, går lixom omkring och är förbannad hela tiden! Är i v 6, förra graviditeten blev jag typ osams med hela släkten så ingen vågade prata med mig haha! Dom som vet har sakt att vi hörs om nio månader hahah
  • Anonym (Alma)
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-28 22:29:41 följande:

Alma,

Har tre barn 15, 14 och 8 med mitt ex. Äldsta är en son och sen två döttrar.

Sen har jag min yngsta son (20 månader) med min nuvarande som jag nu väntar barn med;)

Har även två bonusbarn på 15 och 12 år.

Hur gammal är du?

Kul! Att du väntar 5:an nu. Och att du får så tätt med 4 och 5:an ändå. Mina är 12,11,9 och 4 år. Jag är 40 år. När har du nipt ? Gjorde du nipt med senaste ?
  • Marina09
    Hejida1989 skrev 2019-12-28 22:32:59 följande:
    Samma här! Jätteglad men herregud dessa hormoner! Är så förbannad på min sambo konstant! Bränner av hela tiden för minska lilla, går lixom omkring och är förbannad hela tiden! Är i v 6, förra graviditeten blev jag typ osams med hela släkten så ingen vågade prata med mig haha! Dom som vet har sakt att vi hörs om nio månader hahah
    Gud så skönt att höra att jag inte är ensam! Känner mig som ett monster. Funderar på att bli särbo fram tills att bebisen kommit! 
  • Anonym (42 år och plussat)

Hej igen Alma,

Ska ringa mvc på måndag.

Gjorde nipt med sonen och kommer göra samma nu;)

Var bor du?

Jag bor i Sollentuna (norr om Stockholm)

• MrsJenka

Hejhej!

Jag plussade för några veckor sen och hänger gärna på här och i facebook-gruppen!

Jag har ingen aning om i vilken vecka jag är, ska få daterings-ul nästa vecka.

Väntar 3:e barnet.

• Mjoa

Alltså herregud detta illamående. Slog ner som en blixt i Onsdags å nu har jag ingen aptit å mår så illa dygnet runt.. Spyr titt som tätt för de känns som att de hjälper för stunden iallafall...blääää

• Anonym (Alma)
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-29 00:28:24 följande:

Hej igen Alma,

Ska ringa mvc på måndag.

Gjorde nipt med sonen och kommer göra samma nu;)

Var bor du?

Jag bor i Sollentuna (norr om Stockholm)

Hej. Ja jag ska också göra det. Bor i Solna. Tänkte ringa mama

Mia såg att dom hade nipt
Svar på tråden BF augusti 2020