Anonym (SD för Sveriges bästa) skrev 2020-02-22 14:08:46 följande:
Men så gulligt, du reagerar som en tillrättavisad treåring! Man påpekar att du (Vilket du visar tydligt i alla dina inlägg!) är lättkränkt, och du svara typ som en treåring: " Men durå! Näe, ja är inte lättkränkt, de är du som e de"! Kul försök, men jag tror att alla själva kan se, när de läser dina kommentarer, hur lättkränkt du är!
Och du, försök lura i någon annan att du inte är vänster. "When it walks like a duck, talks like a duck...." osv......
Riktiga borgare inser att det är med SD:s hjälp man vinner den politiska makten vid valet 2022.
Jodå, det finns visst en vinnande sida! Opinionsvindarna i samhället blåser nu till SD:s fördel och detta kommer bara att stärkas med tiden, medan vänstern tappar mark. En rörelse man kan se över nästan hela världen dessutom.
Tack för att du talar om att du reagerar som en treåring. Du skickar inlägg till mig som handlar om dig själv. Projicering kallas det för. Jag är inte intresserad av dina tankar om dig själv. Och inte heller om dina fantasier om mig. Det är inte hälsosamt att vara så upphängd på en annan person.
Jo, jag tänkte rösta borgerligt även nästa val. Jag tror att du har missförstått "borgerlig". Det handlar alltså inte om en grupp som tillber SD. Synen på SDs politik är förstås något som delar även borgerliga väljare vilket märks tydligt inte minst i det blocköverskridande samarbetet i riksdagen.