Faschism är aldrig bra.
Dock finns det överallt.
Allt beror på vilken status du har i samhället.
T.ex är du en vanlig arbetare på t.ex en fabrik, så har du knappt fler rättigheter än en arbetslös.
Dvs, överallt, där inställningen är, hållkäft, inga åsikter om något, och gör som vi säger attityden.
Även om dom som tycker är detta är fel ute och kommer att orska ekonomiskt förfall för företaget, så spelar det ingen roll.
Man skall hålla käft.
Elitism, adeln och pöblen, mentalitet istället för att se folk som folk är det jag har svårt för.
Det visar alla våra svenska partier, moderater, sossar, miljöpartiet, kristdemokraterna, sd, vänstern.
Tyvärr det finns inget parti som är vidare bra på att ha en verklighetsförankring och en sund politik.
Lika som folket som arbetar på fk, af igentligen på alla myndigheter. Skola, högskola och universitet ect.
Det är en sjukdom som kommer av att man blir äldre. Och så längde det finns, så kommer inget att ändras, och i och med det, spelar ingeting någon roll längre.
Så om sd kommer till makten, så kommer det att bli ännu sämre än vad det är nu. Moderaterna sålde ut sverige och allt blev dyrare under den tid dom satt.
Att leva idag är dubbelt så dyrt och lönerna blir lägre för mer jobb och det gör att folk mår dåligt så psykisk ohälsa kommer definitivt att öka efter valet överlag.
Fler kommer att begå självmord och fler kommer att må sämre medans borgarbarnen kommer att ta sitt kokain, ligga med skolflickor och samhället kommer att fortsätta brytas ned lite i taget till det smäller. Tyvärr kan inga politiker göra något åt det.
Att man börjar utvisa folk, kommer att skapa mer brutala våldsbrott, och fina människor i kavaj kommer inte att råka ut för dessa våldsbrott då dom bor i fina hus och har ingen insikt i verkligheten alls.
Och dom bryr sig heller inte, varför skulle dom, dom har fin bil, kärring, bra lön och fint hus. Dom har det bra.
Och det är bra att det finns folk som har det bra, och jag som inte har en bra lön, fin bil eller ett fint hus eller kärring, bryr mig inte heller.
Skulle någon person med ett bra liv bli dödad, så bryr jag mig inte.
Skulle någon politiker bli mördad, så bryr jag mig inte, för jag bryr mig om mitt liv.
Vilket betyder att jag måste tänka på att inte bli påhoppad när jag tar mig hem från mitt underbetalda femskifts arbete för att någon pundare, sociopat, eller annan idiot tycker sig ha den rätten att skada mig för deras egen vinnings skull.
Men politiker tycker sig ha den rätten så varför skulle inte alla andra ha den rätten, att ta det dom vill ha.
Det är dit samhället är på väg, och det kommer att bli mer våldsamt, och kan du inte försvara vad som är ditt, så är du ett offer och det är bara en tidsfråga innan du råkar illa ut, och då får du hoppas på att du dör, för skulle du hamna i en situation där du får allvarliga men för livet och tvingas på på föräkringskassan, så får du utöver ditt fysiska lidande som också blivit ett psykisktlidande bli 100 resor värre.
Och sd, kommer inte att stötta vanligt folk, oavsett hudfärg, för så funkar faschism. Det är bara nyadeln som vill ha makt och bestämma. Att vara "svensk" har inget med det att göra.
Är du på et lågtliggande samhällsskikt har du inget värde och då kan nyadeln lätt skimma politiskt tills det inte finns något kvar.
Så kommer polisen bli ny adelns lilla beskyddare. Fler gated communities.
Så rösta på sd du, bara att du röstar, visar nivån.
Om du inte kan se att inget spelar någon roll längre, så kan jag bara tycka synd om dig. Men eftersom jag kommit till insikt, så bryr jag mig inte längre. Jag kommer att bränna upp min röstsedel. Än att ge min röst till något svenskt parti.
Mitt fokus, att ta mig igenom varje månad, oskadad, i hyfsa hälsa med min familj i säkerhet. Sen vad något politiskt parti tycker, tänker och planerar, spelar ingen roll för att jag kommer ändå inte ha någon makt att göra något åt det.
Och endast en idiot försöker ändra något som inte går att ändra på.
Det man kan göra, är att förbereda sig själv, det är där samhället är nu. Varför är t.ex prepping en trend?
För folk har vaknat till, vissa kanske inte förstår det riktigt medans andra är medvetna om varför.
Politiker däremot, har inte vaknat, och jag tänker inte vänta på att dom ska det heller. Så därmed, politik är förlegad. Det handlar bara om vem som tjänar mest och kan bestämma mest, inget mer.
Sluta tänk på politiken, och skydda din familj istället, bygg upp ett försvar och skydd och gör dig mer tålig för konflikt och ett hård levende för det kommer i rusande fart.