• Nandez

Farmen 2020

Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet

• Svar på tråden Farmen 2020
  • Johannus

Att Jens bara orkar med sitt snack om hur duktig han är. Verkligen skönt att det snart är över.

Haroon var torpet finalen får se hur han blir mottagen på Farmen....Alla blir väl glada över ölen, men sen....Tror inte att Fredrik sätter Haroon som förste kämpe i alla fall.

Hoppas så in i skogen att Fredrik sätter antingen Peter eller Jens som förste kämpe ….eller att han väljer Johanna som i sin tur tar Peter  och det blir husförhör och då rycker Peter (önsketänkande) Helst vill jag att Jens åker för han har inte varit nåt annat än ego hela programmet.

• lövet2

Jag hade önskat att Eleonor vunnit på Torpet. Jag ville ha in henne på Farmen. Men Haroon lär nog bli förstekämpe om han hinner dit före valet. Annars blir han väl andrekämpe.

• Nandez
    Johannus skrev 2020-02-25 19:45:53 följande:
    Vem är det som gnäller i dagens avsnitt? Jo Jens ingen kan nåt det är bara han som kan. Tjejerna i köket var i vägen och kunde inte göra polka stänger. Det borde vart han som gjort dem....Oj oj
    Alla har gnällt, vissa mycket. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-25 19:58:49 följande:
    Joika kunde han i alla fall. Dock inte lika bra som Jon-Henrik Fjällgren, 
    Ja, det kunde han.
  • Nandez
    lövet2 skrev 2020-02-27 10:52:04 följande:
    Jag hade önskat att Eleonor vunnit på Torpet. Jag ville ha in henne på Farmen. Men Haroon lär nog bli förstekämpe om han hinner dit före valet. Annars blir han väl andrekämpe.
    Så är det nog.
  • Nandez

Jag har läst att Simon ska ha haft ett dåligt beteende som inte vvisades.

• Johannus
    lövet2 skrev 2020-02-27 10:52:04 följande:
    Jag med hade hoppats på Eleonor eller Erika tillbaka till Farmen...Eller egentligen hade jag hoppats på alla tre eftersom två åkte ut på grund av regelbrott.

Jag tror inte Sofi väljer Haroon till andre kämpe då jag tror att Haroon kan mer än man tror i kunskap.
    Hon väljer nog Johanna, men jag skulle vara skit glad om hon valde Jens.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-02-27 18:55:47 följande:
    Jag har läst att Simon ska ha haft ett dåligt beteende som inte vvisades.
    Förstår att Simon haft konstigt beteende med en annan som visat sitt dåliga mot Simon hela tiden. 
    Till och med Jens tjej sa mot kameran att hon varit rädd för att Jens varit otrevlig med alla. 
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-02-27 20:31:49 följande:
    Förstår att Simon haft konstigt beteende med en annan som visat sitt dåliga mot Simon hela tiden. 
    Till och med Jens tjej sa mot kameran att hon varit rädd för att Jens varit otrevlig med alla. 
    Det handlar inte om Jens.