Farmen 2020
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Framen börjar 5/1, om en vecka. Hoppas att fler ska följa programmet
Simon åkte ut ok, men nog såg väl alla att Jens var som en VILDE precis som om han hade haft en fajt med en björn. Hans ögon strålade hat mot Simon.
Och direkt när dem skulle tillbaka till Farmen då började Jens bestämma hur han skulle styra det som är kvar så att dem garanterat gör som han vill. Nej skulle jag vara det andra så skulle jag inte acceptera hans styrande.
Hoppas att Simon gör ett bra val till storbonde...Kanske inte välja Fredrik utan ta Johanna i stället för hon ligger inte heller så bra till hos Paktarna.
Blev så irriterad på Jens när han sa till Sofi att han måste ta och prata med Fredrik!!!! Han skulle bara skrämma upp Fredrik för att inte våga välja Sofi eller Peter eller honom själv. Bläää för en karl som är MAKTGALEN.
Skönt att Simon åkte. Han har inte gjort annat än gnällt från första dagen han var där. Själv säger han att det är för att de andra vill ha ut honom, men han var ännu gnälligare på Torpet, och där fanns det varken pakt eller intriger. Alla hans problem är alltid någon annans fel.
Jens är för kaxig för sitt eget bästa, men jag tror det mest är något han visar utåt för att skrämma motståndarna. Ungefär som vissa brottare och boxare går runt och psykar motståndaren för att få en fördel. Det jag gillar med Jens är att han är rak och ljuger inte för folk. Jobbar hårt, är bra på det mesta och klagar aldrig. Det jag inte gillar är att han satt i hop en pakt. Har aldrig gillat sådant i dokusåpor eller tävlingar.
Den jag hoppas på som vinnare just nu, det är nog Fredrik. Duktig, jobbar hårt, klagar aldrig, gnäller inte och är snäll mot alla.
Flera av deltagarna går omkring med en vattenflaska. Varför?
Flera av deltagarna går omkring med en vattenflaska. Varför?
Fredrik blir nog storbonde
Ha, ha, MQ